dimarts, 9 d’agost del 2011

SORTIDA LLAMPEC

Avui hem fet una sortida llampec, ja que fins a última hora no sabia si podia sortir perquè no era a Premià, lo siento Pelayo pero creo que te he avisado con demasiado poco tiempo. Finalment he pogut arribar a casa amb el temps just per avisar al Kiler i cambiar-me de roba per anar cap al Poli de Premià.

Dons res, salutacions i el Kiler i el Norris que sortim del poble pel camí del mig direcció a Teià per pujar la carena per la riera de Teià. Anem pujant a bon ritme, com puja la nova bike del Kiler!! fins que girem a la dreta abans d'arribar al Gr. Seguim pujant i finalment arribem al Gr just davant d'on hi ha el camí que et porta cap a la Font de Can Gurgui, seguim i arribem a la "V". Agafem el corriol i a mig camí girem a l'esquerra per fer la trialera dels punts, on a mig camí ens hem trobat dos corredors que la feien de pujada i fotien una cara d'al.lucinats de veure la traça en la que la baixaven que pa que!!!

Un cop a la pista que baixa de ca L'Escombriaire girem a l'esquerra cap al golf però girem a l'esquerra altre cop pugem una mica i agafem el corriol de la dreta que hem fet a alguna pedalada i que segueix fins al golf, però no hem arribat a fer-l'ho del tot, ja que girem a l'esquerra altre cop fins una urbanització de Vallromanes.
Un cop allà he pujat per pista fins dalt el Gr i hem baixat a Teià per la trialera, que degut las últimes pluges era bastant trencada, però ha anat be per que el Kiler provés la seva nova i flamant Ghost de carboni, ja us farà cinc cèntims de con han anat aquestes provatures...
De Teià, camí del mig i Premià....