dijous, 25 d’agost del 2011

OTRO FOSTIO!!!

Un altre tarda estiuenca amb força calor però pels ciclopatas, "no hay dolor", lo que si hay es sudor y musho!! Dons res, que hem tornat a quedar el Racing i el Norris al mateix lloc i a la mateixa hora i hem començat la nostra ruta pel mateix lloc que el passat dimarts, es a dir, passant per Cabrils i pujant fins el gr 92 pel l'interior de la mútua.31 kms

Un cop a dalt, decidim fer el que teníem previst l'altre dia i que no vem poder fer degut al temps perdut amb tants "pinxasus" que va patir el Racing, per cert, que avui cap problema amb la roda...a veure quant li dura eh!!! La idea era fer la trialera de la porta verda. En lloc d'anar a buscar-la directament hem agafat la trialera de la casa amb la variant que s'agafa a mig camí de la pista que baixa a Òrrius, just abans d'arribar a l'inici de la "guapa". Molt maca aquesta trialera. Un cop comencem a pujar direcció la casa decidim girar a la dreta per la trialera que sempre fem de baixada. No l'havia fet mai pujant, i la veritat es que es guapísima, es cert que hi han dos llocs en que s'ha de posar el peu a terra, però la resta es à de conya, inclús hi han zones de descans....tornarem a fer-la si senyor.

Un cop a dalt, al costat de l'antena hem girat a la dreta i hem baixat per la trialera de las antenes fins el gr de nou. Pista cap Sant Bartomeu i a l'alçada del "charco" baixem a ma esquerra fins a trobar la petita trialera que han destroçat les màquines i seguim fins la trialera de la "pista verde".

Ara si, només començar a baixar, el Racing ha fotut un "planxassu" degut a la sorra que hi havia ja que l'hi ha marxat la roda de devant, de sobta....Res important, rascades a las mans, dits i colzes.

La trialera estava molt malament, moltíssima sorra, mira si hi havia sorra que inclús hi havia un autobús de turistes francesos amb les tovalloles i les sombrilles allà parapetats vermells com gambes.....i hem pregunten:

le nom de cette plage?
i Jo els hi respon:
Le Trialeré verdé mesieur... jajajaja

"Buenu", seguim baixant i arribem al final on decidim anar fins a Vallromanes a buscar una mica d'aigua. Arribem al poble per la trialera que vem fer a una Trinxacadenas. Omplim bidons i seguim el nostre camí en direcció a Can Gurgui, per la pista que fot una pujada de caldeu i que fem bastant be, ja que ja no fa tanta calor. Un cop a la font, anem a buscar la trialera de Teià, baixem per la riera i el Racing torna a Vilassar per la platge, se l'hi ha fet tard, i Jo torno pel camí del mig.