dijous, 11 d’agost del 2011

CLÀSICA CICLOPATA

--------------------------------------------------------------------------------
Avui al matí habia quedat amb el Kiler per fer una sortideta vacacional, ja que els altres treballan...vinga que s'ha,  d'aixecar el pais!!
Dons a les 8 del matí em trobaba al poli de Premià fent estiraments quant m'ha sonat el mòbil, era el Kiler que no podia sortir, no es trobaba be...i ara que faig, m'en torno a casa a dormir o faig una sortideta tot sol??? habiat he trobat la solució, no porto claus de casa i no despertaré la familia tant dora...apa a pedalar!!!

Surto de Premià pel camí del mig direcció a Teià i enfilo la riera cap amunt, vaig a bon ritme tot i que tinc molta son i estic bastant cansat. Arribo a dalt la carena i decideixo girar a dreta pel Gr cap a Sant Mateu, aquí també pujo ràpit ja que tinc un biker una mica més endavant i mica en mica el vaig agafant, finalment el passo abans del mirador. Quant arribo a dalt de tot, giro a l'esquerra i arribo a Sant Mateu.
Segueixo per darrera l'ermita i baixo a la font per la trialera, giro a la dreta i busco la trialera del Vietnam, que baixo a tot drap fins que arribo a la Creu de Can Boquet i decideixo baixar per anar a fer la "V" a l'inrevés. Un cop acabada la trialera m'aturo aa la font de Can Gurgui a fer una barreta, que ja tinc gana.

Un cop enllestit, segueixo la ruta i agafo la trialera de l'ovni, faig una foto i segueixo, per la variantde la dreta fins el gr .
Un cop al gr baix a buscar la trialera de les cases, que he disfrutat bastant si no fos per la quantitat de sorra que m'he trobat i un cop a  el Masnou he agafat el camí del mig per arribar a Premià esprintant...jeje.

26 kms
2,15 temps
720 mts desnivell

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada