dissabte, 20 d’agost del 2011

ESA TORRASSAAAAA!!!!!

Després d'estar tota la setmana esperant noticies dels dames Ciclopatas per fer una sortida intersetmanal, finalment una trucada del Adolfo-ktm i quedem per sortir avui divendres.

Serà degut al fiasco del diumenge passat o no, però decidim anar on teníem previst fer-ho aquell dia, a la Torrassa del Moro, a Llinars del Vallès.

Quedem com sempre a las 8 del matí i sortim de Premià cap a Vilassar de Dalt i passem pel cementiri i pugem per la pared seca, però no arribem a la Creu de Can Boquet, ja que girem a la dreta per pujar fins a la Roca d'en Toni ja que a aquesta pista hi ha molta més ombra.

Llavors seguim el gr tot parlant de la Supercopa i del impresentable del Mou!!!! quin personatge.... en direcció a Sant Bartomeu. Allà agafem la trialera tant guapa que hi ha tot després de creuar la carretera i seguim per pista fins la pista de Parpers, passem el Llevataps----o "sacacorchos"----i creuem la carretera de Parpers. Ens endinsem a urbanització de Sant Carles i, a la carretera de Llinars, allà on hi ha la cantera aprofitem per omplir els bidons d'aigua ja que no ens queda gaira.

Des-de allà fins la Torrassa hem pogut arribar força bé ja que hi ha força ombra.

A la Torrassa, hem fet unes barretes i hem descansat una mica i hem seguit en direcció a la trialera de la "muette". Un cop al gr, abans d'agafar la trialera, hem vist un corriol a ma esquerra que era marcat com a gr i l'hem baixat a veure on ens portava. Dons ens porta una mica mes avall de la pista però es mes que un corriol, una trialera bastant tècnica, amb dos o tres saltets i força arrels.

Un cop a la pista, girem a la dreta i refem el camí de pujada una mica per anar a buscar la trialera.

La disfrutem com sempre, aquest cop sense aturar-nos ni un sol cop fins la carretera, que seguim de baixada una miqueta fins a desviar-nos pel corriol de la dreta que ens porta a "Canada". Des-de allà fins a Dosrius i riera fins sota el pont de l'autopista. Com que estavam farts del camí del mig des-de el diumenge passat, hem girat a la dreta per anar, per la riera, fins a Bell Reco, on hem agafat la pista i l'hem seguit fins a arribar a Òrrius. Directes a la font a refrescar-nos, a menjar una mica i a prendre el gel per poder afrontar l'ultima pujada del dia amb garanties. Aquí si que la calor apretava de valent, ja eren les 12, estant allà han sonat les campanes de l'església, i el termòmetre marcava 29 graus.

L'ultima pujada, per anar a buscar l'ombra l'hem fet per la "guapa" i la veritat es que ha valgut la pena, ja que un cop a la pista i a cel obert. fotia una calor que escagarrinava.

I ja només ens queda una última baixadeta, dons ja que érem aprop, hem triat la trialera de la cabrilenca, que està força be. Arribem a Cabrils i seguim cap a Premià on un cotxe ens ha fotut un " bosinazu" i quant ja m'estava preparant per liar-me a "punyetasus", resulta que era el R1 2003, menys mal.... que si no ja l'hem liat...

Res, xerrem una estona i seguim cap el poble tot passant per davant l'Illa Fantasia per anar a buscar l'ultim avituallament, a la petanca o fotre'ns uns tancs de cervesa merescuts..

4.17 temps

1. Que pasa nen. Muchas gracias por tus palabras de animo, en el Camino. Cuando nos veamos, te daré un gran abrazo. Un saludo amigo.