dilluns, 8 d’agost del 2011

PEDALS DE LA SERRALADA DEL LITORAL

Després de ciclar pels camins d'en Serrallonga, tornem a la nostre estimada Serralada del Litoral....i tornem a gaudir dels corriols i trialeres que tenim per aquestes conrades.A les 8 del matí al Poli de Premià de Mar, el Adolfo-ktm, el Racing-bcn, el Pelayo, la Bamba Negra, el Joaquín, el Kiler-bike i el Norris comencem a rodar, no abans de criticar o alabar la nova montura del Kiler, una Ghost rígida de carbono molt moderna....

Comencen en direcció a Cabrils per anar a la benzinera del poble a inflar la roda del darrera de la meva Cannondale ja que ha aparegut aquest matí, després d'una setmana de repòs absolut, bastant desinflada, deuen ser les consecuencies de la sortideta de la setmana passada.

Un cop inflada la roda, pugem per l'interior de la mútua, avui les converses anaven en vers la Serrallonga i les possibles sortides d'aquestes vacances. Un cop a dalt, girem a l'esquerra per la pista i un cop passada el final de la mútua seguim recte per un corriol que puja fins al capdamunt allà on hi comença una trialera d'aquestes que es formen amb les torres de la llum, per cert, que estava bastant fotuda degut a les pluges dels últims dies, i que el Kiler una mica més i estrena la Ghost.

Un cop a la pista, seguim a l'esquerra fins anar a buscar la trialera de la casa, que no hem fet del tot i hem girat a la dreta per pujar per la pista que puja des-de les escoles d'Òrrius que hem agafat de pujada fins a baixar per la "guapa". Ara feia temps que no la baixàvem i la hem disfrutat a una velocitat de la óstia....sort que no hem caigut!! Hem seguit fins la carretera d'Òrrius que l'hem creuat i seguit pel camí, primer i trialera després, fina el camí que ve del Bell Reco. Allà ens hem separat, en Joaquín, la Bamba i el Kiler ens han deixat ja que tenien pressa per tornar a Premià per la riera d'Argentona i Camí del Mig.

Ja sols quedem en Adolfo, el Racing, el Pelayo i el Norris, que creuem la pista i fem la pujada fins la pista de Parpers, deu ni do quines rampes que hi ha, i a més amb la xafogor que feia avui, hem suat la cansalada!!

Un cop a Parpers hem fet via pel corriol del gr 92 i hem girat a la dreta, després del "merenderu" pel camí que té una cadena. Allà hem fet la primera barreta.
Hem fet el camí fins la pista que puja de La Roca del Vallés que hem creuat per seguir pujant per la trialera que ens ha deixat just a Sant Bartomeu. Continuem pel gr, fins que l'amic Pelayo ens ha obsequiat amb unes trialeres poc concorregudes que enllacen amb la pista ràpida que baixa a Òrrius.
Al poble, hem aprofitat per refrescar-nos i fer la segona barreta del dia. Només ens quedava l'última pujada del dia i hem decidit pujar per la guapa. A mitja pujada el Racing a desllantat i no vegis quin merder amb el líquid "el moco" que hem fet per posar una càmera!!! de mentre el Pelayo ha aprofitat per fer-li unes fotos a la seva Cube, com que no en té gaires!!!
Hem seguit pujant fins dalt la cornisa i la baixada per l'interior de la Mutua. Un cop a Cabrils, en Pelayo ha continuat cap a casa, ja que se l'hi ha fet tard, i els altres hem anat a Can Rafart a fer les cervecetes. Finalment ens hem despedit del Racing i l'Adolfo i Jo hem seguit fins a Premià.

3,33 temps

1. eiii !! Salutacions desde S.Cebrià i mersi pel nou seguidor.
    He reconegut a en Lapiero i la Cube !!. Teniu un bloc amb bons continguts, he estat una bona estona distret mirant les darreres croniques. Ara mateix us afegeixo als nostres amics. A veure si ens veiem el dia 4. dw

2. NORRIS ha dit...

Molt be, nosaltres ja fà temps que us seguim, gràcies al Lapiero, segur que el dia 4 ens veiem per Sant Cebrià. Fins aviat!!