dimarts, 8 de maig del 2012

DISFRUTANT TRIALERES

Sortida de tarda amb el Kiler, finalment el Joax s'ha tirat enrere amb l'excusa de que no troba la bateria de la llum....dons no l'hem feta servir, ja es fa de nit cap a les 9.
Com que tenia la bici plena de fang de la Marató de los Monegros, he anat al Sorli a netejar-la i hem quedat amb el Kiler allà. Sortim de la benzinera agafant el camí del mig i tot comentant la marató fem via cap a la pared seca. Comencem pujant per la pista fins a mig camí, on agafem el corriol de l'esquerra i continuem després per pista fins a la Creu de Can Boquet.
Seguim pel Vietnam de pujada, que el Kiler fa temps que no hi passa, fins la pista, i....sorpresa, el GPS humano que torna a fer de les seves i en lloc de continuar pel corriol de sempre fins la Font de Sant Mateu continua recte i agafem un altre que es uns mica mes llarg i que et deixa just al costat de la font. Es "durillu" però aconsegueixo pujar-lo. Llavors seguim fins la casa i decidim fer una trialera molt guapa i molt llarga fins la trialera de la "V", l'inici es guapísima perquè comença ràpida, després comença a complicar-se i disfrutem fent una mica de trial i al final hem de posar peu a terra en un parell d'ocasions.

Finalment arribem a la trialera de la "V" que agafem a l'esquerra. Pista de Can Gurguí, Ovni versió 2.0 i baixada a Teià per la trialera de la moto i per l'altre trialera que ens deixa al final de la riera de Teià.....guapisim enllaçar les dues trialeres de cop, hem baixat tots dos cagant llets.....
De tornada a Premià per la riera de Teià i camí del mig.

1,45 temps

PD. La Marató de los Monegros una mica rollo, massa pista i massa pols, ara com a entreno impresionant, avui m'he trobat com mai, he pujat molt depressa i molt fort......i sense gels eh!!!!