dimarts, 17 de setembre del 2013

Trialera del Kiler

--------------------------------------------------------------------------------
Sortida nocturna buscant el nivell que un dia vaig tenir i espero trobar-lo ben aviat, que ja estic fart de comentaris irònics dels capullins del "pelotón" Ciclopata que no perdonant ni una....

A les 19,15 passo per Cal Kiler i sortim de Premià pel camí del mig direcció al Camp de Futbol de Vilassar de Dalt on ens espera el R1.

Fem via cap a Cabrils i enfilem la muntanya pujant pel Hostal de la Plaça, passem per dins el castell i seguim pujant fins a arribar a dalt de tot on el mirador.

Recuperu las pulsacions, em secu la suor i menjo una barreta, que els peus de porc que m'he menjat al migdia ja s'han evaporat.

Seguim pel corriol fins a trobar la pista que puja dalt al Turó d'en Cirers, però girem a l'esquerra i baixem, ja amb les llums enceses, fins al gr.

Agafem el gr direcció sud fins que a l'alçada dels tobogans ens creuem amb l'Alex, el nanu dels BTT PREMIÀ DE DALT, que em saludat però que anava tant concentrat que no ens ha vist. No m'extranya que vagi tant fort, deu entrenar tots els dies.....

Baixem pels tobogans i seguim pel gr fins a agafar el corriol de pujada de l'esquerra, el que comença al costat de la pista de la valla, sortim al gr de nou i tot passant per la Roca d'en Toni, arriba la sorpresa del dia.

En Kiler, que rememorant vells temps, s'ha tret de sota la màniga una trialera nova per mi, que comença on la de la granota i baixa paral·lela fins als corriols que fem paral.lels a la pared seca. Es força maca, tècnica però bastant facileta i molt distreta i una mica llarga. Sembla que es una trialera que utilitzant a la Vilatrail, però nosaltres la anomenarem com a TRIALERA DEL KILER, ja que ho ha reclamat i crec que es mereix que un troç dels nostres camins portin el seu nom......NO HASE FALTA DESIR NADA MAS....



Baixada pel cementiri de Vilassar de Dalt, i al camp de futbol ens despedim del R1, i el Kiler i Jo que arribem a Premià pel camí del mig on ens reb una fina pluja.

20 kms
1,59 temps
600 mts desnivell

BY NORRIS


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada