diumenge, 30 d’octubre del 2011

TORRASSA DEL MORO

Ja vem quedar la setmana passada quant vem anar al Cingles de Berti de fer via cap a la Torrassa, ja que teníem varis motius per fer-ho. El primer era que ja feia molt de temps que no hi anàvem, el segon es que el Quique encara no hi havia anat, i el tercer que es disputava una proba de la Copa Catalana de Descens i l'Eric dels BTT Premià de Dalt hi participava i ens va convidar a anar-hi a veure'l.

Dons be, aquest matí a las 8 al Poli érem, l'Adolfo-ktm, el Pelayo, el Quique72 i el Norris, hi hem anat depresa cap a la Poma a recollir als del BTT Premià de Dalt, el Xavi, el Miquel i el Bomba. A a rotonda del camp de futbol del Vilassar de Dalt hem recollit al R1 2003 que ens ha acompanyat mitja ruta ja que tenia que tornar a casa aviat.
Un cop tots els bikers arreplegats pugem per la pared seca fins a la Creu de Can Boquet, seguim pujant cap la Roca d'en Toni i cap a Sant Bartomeu, creuem la carretera i baixem la trialera fins la casa. Un cop allà, el Xavi ens ensenya un nou corriol força maco que serveix "d'ataju" per anar més depresa i aviat arribem a la pista de Parpers. La seguim un troç i enllacem amb el corriol paral.lel per creuar la carretera a l'alçada del Jabalí de oro pel Llevataps.

Seguim per urbanització de San Carles, creuem l'altre carretera on la cantera i comencem a pujar cap a la Torrassa. Allà hem, començat a veure els primers símptomes de que s'hi celebrava una cursa de descens, els bikers amb les bicis pujats a un volquet.

Continuem pujant per on ho fem sempre, però a la que ens endinsem al corriol ens trobem la cinta de circuit tallant el camí. Es aquí on veiem els primers bikers baixar, alguns follats, i d'altres no gaire.

Baixem una mica més endavant per veure una zona on hi havia un salt d'un metre aproximadament i on hi ha hagut alguns que deu ni do quins salts mes guapus que han fet.

Després d'una estona els Ciclopatas hem decidit seguir ruta cap a la Torrassa, i els del Btt Premià de Dalt han decidit quedar-se una estona més a veure més descensos.
Dons aixo, que per pista hem anat a petar a la Torrassa i després cap a la trialera de la "muette" que com sempre hem gaudit força, aquesta vegada sense aturar-se fins la carretera de Dosrius, quina passada!!!

La tornada, passant per Canada, Dosrius, riera de Dosrius, riera d'Argentona i en lloc d'agafar el camí del mig, per L'interior del bosc del Cros, urbanitzacions de Cabrera, centre del poble, urbanitzacions de Cabrils, Vilassar de Dalt i arribada a Premià pel camí del Mig i cerveceta a la petanca de germanor.