dimarts, 25 d’octubre del 2011

ERIÇÓ....ERIÇÓ

Ara, a banda de disfrutar de las bikes de nit, ens dediquem també a salvar animalons perduts. Ja de tornada ens hem trobat aquest eriçó al mig de la carretera, i al Kiler l'hi ha fet pena i la apartat d'un atropellament segur....QUINA TENDRESSA!!!

Be, "al lio". Hem quedat com sempre a las 19,15 al poli de Premià, aquest cop, el Kiler, el R1 i el Norris sortim amb ganes de corriols. Anem depressa a pujar la carena per la pared seca fins la Creu de Can Boquet, a mig camí ens trobem a quatre Tiralee que pujaban pel corriol paral.lel, els saludem i seguim amunt.
Un cop a la Creu seguim pujant fins la Roca d'en Toni on passem de llarg i comencem a baixar cap a Cal Senyor. La idea era anar a buscar la trialera de los pilares i just abans d'acabarla fer un troç nou que van descvubrir no fa gaire i que Jo encara no habia fet. Molt "guapu", perque es força net, força ràpid i a més molt tancadet, val la pena i de nit encara més.
Un cop a la pista, al costat de Can Maimó girem a la dreta i comencem el camí de tornada passant per l'Escombriaria i la Creu de Can Boquet altre cop. Per baixar, triem el corriol que baixa paral.lel a la pared seca fins al camp municipal de futbol de Vilasssar de Dalt on ens despedim del R1. Els altres tornem a Premià per on sempre.

657 desnivell
1.34 temps

PD: al final m'enprenyaré i calaré foc a totes les 29's, ja estic fart de patir-les, EM FAN ANAR DE CUL.......COLLONS!!!!