diumenge, 16 d’octubre del 2011

Super corriol d'Argentona

Poca gent aquest matí al lloc de sortida habitual, entre constipats, compromisos familiars, feines i d'altres excuses varias només ens hem presentat tres bikers, el Racing-bcn, el Quique-72 i el Norris.
Decidim anar direcció a Cabrils tot passant per la Poma, on per cert, avui teniem muntat algún campionat. Hem anat xerrant, sobretot m'han possat al dia de la sortida del dimecres al Turó de l'Home, i Jo anava probant com tenia la cama, deu ni do com he millorat, la setmana que ve ja podré sortir sense molestias, crec.
Pugem per l'interior de la mutua fins que arribem al gr, girem a la dreta i anem a buscar el camí que fem habitualment quant anem a castell de Burriac, el Rocodromo. Un cop a la pista que puja d'Agentona, en lloc d'anar a buscar el camí de Mordock, girem a la dreta per fer un altre corriol que comença més a dalt i que Jo ja habia fet,fa molt de temps amb el Kiler, i que suposadament baixaba fins Argentona.
Al inici, tot bé, fins que degut a la quantitat de camins que hi han, m'he liat una mica, i hem hagut de carregar la bici i patejar una mica. A la fi he trobat el camí correcta i hem pogut gaudir d'un corriol-trialera molt llarg i molt divertit que ens ha deixat a la carretera d'Argentona a Vilassar, just al costat del poble.
Girem a l'esquerra, entrem a Argentona i seguim direcció a la Font Picant, seguim per sobre el poble, per carrers d'urbanitzacions amb unes rampes considerables, i enllaçant aquests carrers, amb uns pists i un corriol després, sortim a la riera del costat del cementiri.

Un cop a la riera, fem direcció a l'urbanització de Clarà tot patint la sorra de la riera. Al final de la riera ens aturem a fer les barretes i continuem per pista de l'esquerra fins a arribar a l'inici de la "guapa". La pugem fins a dalt el gr i decidim baixar, a tota pastilla per la mutua fins a Cabrils, on a La Concordia fem la cerveseta de germanor. Ens despedim del Racing a la rotonda i el Quique i Jo tornem a Premià pel camí del mig.