diumenge, 23 d’octubre del 2011

CINGLES DE BERTI 2011

Per segon any consecutiu, hem fet una sortida molt maca pels Cingles de Berti amb els companys del BTT Premià de Dalt. Hem quedat a las 8 del matí a La Poma els de Premià Dalt: Xavi, Miquel i Eric i dels de Premià de Mar: Racing, Adolfo, Quique i Norris. Carreguem las bicis als cotxes i sortim cap El Figaró.
Sortim de l'autovia i pugem per la carretera fins a Montmany, on aparquem els cotxes i preparem les "burres".
Al inici la pista es molt pedregossa i puge bastant, i tot es molt sec, pero ràpidament arribem a la primera aturada, el Santuari de Puigraciós, on ens enfilem fins una torre i comencem a gaudir de les vistes espectaculars de la boira instal.lada a las valls.

Seguim pujant i gaudin dels paisatges i arribem al Castell del Clascar, on tornem a aturar-nos i a fer més fotografies.
Un cop passat l'esbarjo seguim pujant, ja falta poc, i aviat arribem dalt dels Cingles i agafem el corriol tant acollonant que segueix pel marge del cingle i baixem cagan llets amb prudencia, no fos cas que algú caigues al buit, i arribem a la torre de guaita on es divisen els paisatges del llit de boira d'Osona.

Continuem baixant per corriols i finalment arribem a Centelles, on aprofitem per menjar unes barretes o bocates i agafar aigua, també hi ha algún pàjaru que volia comprar calcetes per la novia aprofitant que hi habia mercat.....jejeje

Un cop descansats, sortim del poble per carretera pujant cap a Sant Martí de Centelles i després de patir arrossegant el puto desarrollo carreteril girem a l'esquerra per pista passant per devant Cal Miqueló, la casa de colonies.

El camí de tornada es fa força ràpid ja que no hi hjan grans rampes, lúnic es que s'ha de vigilar força no caure ja que hi fa molta baixada i hi han moltes pedres.
Finalment hem arribat on teniem els cotxes sense patir cap trumpada ni cap averia a cap dels 7 bikers. Hem tornat a Premià per anar a la petanca a fer uns entrepans de salsitges boníssims per recuperar forces. Allà ens hem assabentat de la mort d'en Simoncelli, descansi en pau......

3 hores temps

1. Xavi (BTT Premià de Dalt)24 d’octubre del 2011, a les 9:54

Crec que millor ja no m'ho podria haver passat, amb això ja està tot dit

2. Eric btt premià de dalt25 d’octubre del 2011, a les 10:09

Ha estat una sortida molt divertida. A vere si la pròxima també pujem al castell en ruines.