dimarts, 10 de maig del 2011

TORNADA A LA NORMALITAT

Tornada a la normalitat, després de 15 dias sense agafar la bici per fi hem pogut fer una sortideta com cal. Avui hem quedat a las 19 hores el Kiler i el Norris, i hem anat direcció a Vilassar de Dalt per la Poma i hem pujat per la paret seca fins la Creu de Can Boquet. A mig camí, ens hem trobat la sorpresa de creuar-nos amb el Racing fent un entreno il.legal....."vaya tela" ara s'enten com està de fort ultimament el paio....Em creuat unes paraules i ens hem despedit fins el diumenge vinent i hem seguit el nostre camí.
Pugem fins la Roca d'en Toni i seguim el gr fins que passat el camp de tir girem pel camí de la dreta, el de la cadena. Una vegada tornat al gr seguim una mica més i girem a l'esquerra per anar a buscar una trialera curteta que ens ha deixat al gr altre cop a l'alçada de la casa. Seguim direcció a la mutua on ens trobem al R1 2003 que ens esperaba. Ens saludem i seguim direcció a buscar la trialera final de la Cabrilenca pero la passem de llarg tot seguin la pista. Hi han unes rampes del cagar, i aconsegueixo pujarles totes sense posar el peu a terra pero em deixo mitja vida allà, a dalt menys mal que portaba una barreta ja que començaba a agafar-me una pàjara de colló de micu.....
Llavors seguim un corriol que es transforma en una trialera que li han comentat al Kiler que ens ha portat a mig camí del corriol que agafem quant anem al Castell de Burriac, el seguim fins el gr altre cop. Ara seguim direcció a la mutua i just abans d'arribar agafem la trialera de la dreta que baixa fins a Òrrius. Espectacular com sempre, si mes no la primera part, que després es torna una mica "xunga". La tornada al gr la hem fet per la "guapa" i la baixada a Cabrils per l'interior de la mutua on hem hagut d'encendre els llums ja que eran mes de las 21 hores.
A Cabrils ens despedim del R1 i nosaltres seguim fins a Premià passant per La Poma, com sempre.