dijous, 19 de maig del 2011

SESSIÓ DOBLE

Aquesta setmana tenia descans a la lliga de futbol, per tant avui dijous no he anat a jugar......dons apa a fer SESSIÓ DOBLE, com quant erem petits i els diumenges d'hibern a la tarda anavem al cine de barri que feien sessió doble, i quasi sempre una de les dues pelicules era del geni Louis de Funes, quin riure....

Dons aixó, a les 19,15 el Kiler i el Norris que surten de Premià cap a La Poma i enfilen cementiri de Vilassar de Dalt per pujar a la Creu de Can Boquet per la pared seca. La idea del Kiler era seguir un track que s'ha baixat d'internete i que s'ha carregat al gps del Decarton, pero no se que li ha pasat que al final hem hagut de fer servir el GPS HUMANO que porte al cap en Kiler. Si es que les tecnologies..........on vas a parar!!!!

Un cop a la creu, Vietnam de pujada fins a Sant Mateu, pasem per darrera la casa i a fer la pista negre. Aquest cop, a diferencia de les últimes vegades no l'hem pogut fer sencera sense posar el peu a terra degut a las darreres pluges caigudes que han convertit aquesta trialera en negre i tres dans, com el Karate jeje.

Un cop a la carena, seguim per l'ovni pero amb variant, en lloc de girar a l'esquerra  hem girat a la dreta que hi ha un  corriol mes net i que et deixa mes o menys al mateix lloc.

Finalment, per baixar, hem triat la trialera que baixa fins Teià, aquella que baixa per las cases dels gossos, pero a mig camí hem anat a probar un camí que l'hi han comentat al Kiler, que baixa per unes vinyes fent ziga zaga (com diria en Pep nostru senyor) fins a baix de tot. No ens ha agradat gaire, hi ha massa sorre i no es gens trialeru....

Res, un cop al Masnou hem tornat a Premià pel camí del mig.