dimarts, 5 d’abril del 2011

CORRIOLANT DE NIT

Seguim aprofitant que ja fa bon temps per sortir als vespres i disfrutar dels corriols i trialeras de nit. Qui no hagi probat mai de sortir amb llums per la muntanya, que ho faci, que no perdi l'oportunitat de gaudir d'ua experiencia acollunant. Notar com crema l'adrenalina al baixar per las trialeras amb aquella llumeta tant focalitzada al camí, es brutal i la sensació de calma absoluta del bosc, increible.

Bé, després de filosufar una mica, anem a la sortida. Ales 19,15 al Poli, hem quedat el Kiler i el Norris, i hem enfilat cap a Cabrils on ens esperaba el R1 2003 devant del Tribike. Pujem tot parlant de Nolotils i derivats, per l'interior de la Mutua. Un cop al GR, girem a lesquerra i després de la carretera de la Mutua seguim pel camí que comença just a l'alçada la primera curva a l'esquerra. Pujem una mica i ens desviem per la trialera de las antenas fins el Gr de nou. Encara es de dia, i no encenem els llums encara, seguim pel camí, i, mira per on, com que han estat netejan tota aquesta zona del bosc, descubrim un corriolet amb dos tobogans que el disfrutem com nans. Tornem a la pista i seguim fins l'alçada de las vallas metàliques on girem a la dreta per agafar el corriol de la casa. Baixada ràpida, on la primera part la fem sense llums a la penumbra, pero ja un cop dins el bosc més tupit, encenem les llums i acabem el corriol tornam al gr.
Un cop allà, seguim una mica cap la Mutua, pero a l'alçada de la trialera de les antenes que habiem fet abans, girem a la dreta dins el bosc, el creuem i empalmem amb la trialera de la Bruixa de Blair. Collons, ara es fosc del tot i amb lo tancada que es aquesta trialera, comencem a cremar l'adrenalina de debó, quina pasada!, com he disfrutat!, com cambía la muntanya de nit! es la repera! Un cop al camí de la "guapa"(com diu el Pelayo), hem girat a l'esquerra per pujar de nou a la pistai retornar cap a buscar la trialera del final de la Cabrilenca. Un altre disfrute de trialera nocturna, i es que aquesta es bastant "heavit" ya de dia, dons de nit encara més.
Llavors hem arribat a Cabrils, i direcció a Vilassar, on ens hem despedit del R1 fins la propera i el Kiler i Jo, per la Poma fins Premià.

2,08 temps

PD. S'ha de probar un dia aixó de sortir de nit, enganxa moltísim...