dimecres, 20 de març del 2013

VOLTA A BURRIAC

Seguim buscant la forma física que tenia abans del fostio. Avui he enganyat al Kiler-Bike i al R1 2003. A les 19,15 quedem al poli i sortim direcció a Cabrils per la ruta habitual i decidim pujar per l'hostal de la Plaça, l'interior de la casa abandonada i pista fins dalt de tot.
Reagrupament, básicament m'esperen a mi, i seguim direcció al Castell de Burriac, que arribem pel corriol de sempre fins l'últim tram de pista que puja al castell.

Dubtem si agafar el camí de Mordor i creiem que es millor buscar alternativa, que la baixadeta de nit i després del que ha plogut últimament pot estar d'alló més perillosa. Se'ns acut remuntar una mica i baixar per un altre corriol més assequible però bastant tècnic i divertit i que ens deixa allà on hi han aquells rocs on fan trial alguns"moterus".
Baixem com sempre per aquell camí tant desfet fins la pista, que remuntem maleint el parell de rampots de la "muerte" fins al Turó dels Oriols, allà on es el dipòsit. Baixem per la trialera de les arrels, que disfrutem un munt i que ens deixa just darrera el cementiri de Cabrera. Passem pel poble, el travessem baixant unes escales darrera l'esglesia i pel camí de Cabrils arribem al poble on ens deixa el R1. El Kiler i Jo seguim fins a Premià per on sempre.
Ja tinc ganes de que arribi el diumenge a veure si fa bo i podem fer una ruta llarga i amb bona part dels Ciclopatas......