diumenge, 3 de març del 2013

EL RETORN

--------------------------------------------------------------------------------
Després de 5 setmanes de convalecencia obligatòria, degut a la trompada que vaig patir a la Montalbike i de dos grips seguides que m'han deixat mes sec que el Kike, finalment he pogut fer una sortideta amb la penya......JA ERA HORAAAAAAAAA!!!!!!!

Abans de  les 8 del matí ja era al poli de Premià fent estiraments, més nerviós que l'Adolfo davant d'una xavala. poc a poc han anat arribant els Ciclopatas que no s'han volgut perdre el RETORN, primer l'Adolfo-ktm, després el Batxi i oh sorpresa, el Kiler-bike i una mica més tard el R1 2003. Els altres, de festa o perduts en les seves coses.........quina colla!!! Per cert, haurem de començar a posar sancions als que no portin la roba oficial, sembla mentida que precisament sigui l'autoritat qui es salti la llei........eh Batxi!!!

Em passen la responsabilitat de marcar ruta i com que hem veig fluix decideixo pujar per  Teià. m'ha costat bastant, he tirat de molinet més del que volia, però he pogut pujar i avançar algun ciclista més fotut que Jo.

Seguim la ruta per la trialera de Vallromanes on he disfrutat com un nen amb sabates noves, Jo patia pel canell, per la fissura del radi, però ha aguantat be, només alguna molèstia quant feia algun saltironet, el problema ha estat el vendatge massa fort que m'he fet aquest matí, ja que em feia mal a la ma.



A la plaça del poble fem unes barretes i aprofito per treurem la vena. Seguim ruta i anem a buscar la trialera del arbre caigut que la disfrutem entre el soroll dels Formula 1 que son a Montmeló i que es deixen sentir com si fossin allà mateix, només ens faltava l'olor a gasolina...........



Ja som al pitch and put i per pista pugem fins la Creu de Can Boquet. aquí ja no podia més, hem fotia mal tot el cos, l'esquena, el cul, les cames, el coll, les pestanyes....... He convidat als companys a que seguissin la ruta sense mi, ja que els lastraba bastant però son bona gent al fons i m'han acompanyat en el meu patir....snif que macus!!!!





Per baixar, el Kiler proposa fer la trialera del pollastre que fem per la versió heavits el Adolfo i Jo i per la light el Kiler, R1 i Batxi.

Era d'hora i fem la cerveceta a la petanca amb patates i olives. Per cert, ha vingut el Kike-72 amb una noia i un gos a fer un talladet i anaven a la muntanya a passejar el gos.....y Yo voy y me lo creo!!!!

25 kms
2,18 temps
675 mts desnivell

PD. Me'n vaig content perquè el canell m'ha respòs força be després de fer tres trialeres, la resta es qüestió de tornar a agafar la forma.....

BY NORRIS

7 comentaris:

  1. Muy bueno el retorno! en breve estarás ya en plena forma. Me alegro por tu recuperación y de ahora en adelante mucha salud que es lo prioritario siempre. Salud!

    ResponElimina
  2. Bon inici desprès de la parada obligatoria. En dos setmanes estas com nou.

    ResponElimina
  3. Me alegro de tu vuelta Xavi y que las sensaciones hayan sido buenas. Ahora es cuestion de ir cogiendo ritmo, poco a poco. Un abrazo campeon y muchos animos.

    ResponElimina
  4. Gracias Manolo, al final me emocionareis entre todos snif

    ResponElimina
  5. no seas ploramicas que ya tas areglado.de ahora en adelante te areglaremos nosotros.

    ResponElimina