dimarts, 26 de març del 2013

VOLTA AL BAIX MARESME

No es poden passar per mes pobles en menys pocs kilòmetres......i es que a la ruta d'aquest vespre hem travessat Premià de Mar, El Masnou, Alella, Vallromanes i Teià.....una Volta al Baix Maresme.

A les 19,15 al poli de Premià ens trobem en Kiler-Bike, en R1 2003, en Vnessier i en Norris i sortim per el camí del mig direcció al Masnou, on arribem pel camí del mig.

Seguim paralelament a l'autopista, l'atravessem i arribem a Alella.

Pugem per la riera fins que hem d'agafar un troç de carretera i girem a la dreta per la pista on passem pel costat de Can Magarola. Allà comencem a remuntar per pista i arribem al Gr que agafem a la dreta per deseguida girar a l'esquerra i anar a buscar la trialera que baixa a Vallromanes.

Que guapa que es aquesta trialera, sobretot de nit. Baixem tots quatre ben ràpid i juntets, el Kiler perquè es un màquina baixant de nit, Jo que no baixo malament tampoc i en R1 i Vnessier que amb les "peasso" lluminàries que porten (1800 lummens) es com si ho fessin de dia....això es un "cachondeo" entre aquestes llums, els putos GPS i las 29'S qualsevol "MINDUNDI" se hecha al monte i sembla l'Hermida..............on està aquella època on agafaves la bici, pujaves a la muntanya, et perdies i donaves la volta per buscar la bona ruta, i aquelles llums que només feien un"halo" i anaves a la penombra tota l'estona....Collons! com cambia tot!!!!!!!

Seguim.......per cert, abans d'arribar a Vallromanes, en Kiler ha volgut fer d'explorador i hem intentat buscar un corriol on vem veure uns bikers.......mala idea, de nit no es pot fer el Borinot, ens hem fotut en un cul de sac i em hagut de donar mitja volta......jeje...com mola!!!!!

Per tornar hem fet la pista fins al Pla de Teià i hem baixat per la trialera de la moto penjada (ja l'han despenjat) versió 2.0. Arribem a Teià.

Creuem Teià i pel camí del mig arribem a Premià.

Molt bona sortida. La companyia............be, també ha estat be..........SON UNS CRAKSSSS!!!!!
Divendres Sant, més.

629 desnivell
1,56 temps

PD: Quins escuts més macus eh?