diumenge, 18 de març del 2012

RUNNING EN SANTIAGO DE CHILE

--------------------------------------------------------------------------------
Després de comprar-me unas sabatilles de running per no ser menys que alguns Ciclopatas que, o ja corren o volen començar a córrer, per fi les he estrenat, aprofitant el viatge de feina a Chile i que no tinc res a fer el diumenge.

Així dons, m'he aixecat, una dutxa ràpida, un suc de poma i unes galetes, preparo la música de la Blacberry amb uns auriculars, no sigui que m'aburreixi, i surto de l'Hotel passejant fins a arribar a Costanera Norte, un riu, una autopista tipus Ronda de Dalt i un passeig amb gespa i pista per anar amb bicicleta o córrer.



Apa, ja soc al lloc i a ritme dels Stones començo a córrer direcció al sud. Els primers cinc minuts m'agafen ganes d'aturar-me com a mínim vint vegades, quina sensació més estranya, mira que faig esport, però això de córrer feia molt de temps que no ho feia i les cames ho noten. Un cop passats aquests cinc primers minuts, em començo a trobar be i a gust, la respiració es bona i ja no em molesten les cames, una mica el tormell esquerra que el tinc fet pols del futbol però res mes.





Fa calor, uns 28 graus però amb ombra es suporta força be, hi ha força gent corrent o amb bici. La primera intenció era fer una mitja hora, però com que m'ha agradat força i no era molt cansat he fet 45 minuts, tot en pla.


Una bona suada, uns estiraments i de tornada a l'hotel on, després d'una bona dutxa he reposat forces amb unes costelles de porc...jejejeje
PD, Ja tinc ganes de fer una sortideta running per la Serralada amb els Ciclopatasssss..

5 comentaris:

  1. Carai Xavi, todo un deportista, aunque sea al otro lado del charco

    ResponElimina
  2. pues si, y tú quien eres anónimo????

    ResponElimina
  3. No està gens malament fer 45 minuts així de primeres. Això és que l'hemisferi sud t'estimula. I jo que pensava que anaves a treballar!

    ResponElimina
  4. si sabesis les agujetas que tinc ara mateix!!!

    ResponElimina