dimarts, 6 de març del 2012

EL MOLÍ VELL DE VALLROMANES

Dimarts al vespre toca BTT, dons posem els llums i sortim de casa per anar a buscar el Kiler-Bike. Avui només Ell i Jo hem sortit, els altres rondinan de si fan sortides il·legals o damés mandangues, no s'aclaren.
El Kiler agafa el timó i sortim pel camí del mig cap a Teià per pujar fins el gr per la pista que comença al final de la riera del poble. A mitja pujada ens creuem amb el Biker-Teià, ens aturem a xerrar cinc minuts i seguim pujant.
Arribem a la pista de Can Gurguí i la seguim força estona fins a agafar el corriol de les fonts fins a Vallromanes, impresionant fer aquest camí de nit. Ara som a Vallromanes i primera sorpresa, agafem una pista que no coneixia i que va pujant fins a un vell molí on empalmem amb la trialera de Vallromanes que agafem de pujada.
Un cop al gr de nou be la baixada final, i en Kiler que em torna a sorprendre, baixem direcció a la trialera de las vinyas però no arribem a agafar-la, ja que just al final del primer tram girem a l'esquerra i baixem per un corriol super ràpid que ens porta a l'inici de la pista de la riera de Teià.
I de tornada a casa pel camí del mig.

1,47 temps

PD. després d'haber-me passat el cap de setmana al wc, he disfrutat molt d'aquesta ruta d'avui.....