diumenge, 17 de juliol del 2011

PREMIÀ-CÈLLECS-LA ROCA-SANT BERTOMEU-CABRILS-PREMIÀ

Avui hem tornat als orígens, després de fer unes últimes sortides de rodar i rodar, hem fet trialeres fins a avorrir. El Kiler, l'Adolfo, el Racing, el R1 2003 i el Norris sortíem del poliesportiu de Premià direcció a La Poma per anar pujant fins la Creu de Can Boquet per la pista seca, tots carregant "xubasquerus" ja que la previsió deia que podria ploure. Al final ni pluges ni osties, molt núvol i molta xafogor i una gran suada que hem fet tots, sobre tot el Racing, que sembla una font en marxa.....

Quant érem tots reagrupats a la creu, hem seguit fent via per la pista cap a la Roca d'en Toni i........ara feia temps que no la veiem, però hem tornat a tenir l'aparició de la verge angelical damunt d'un cavall blanc.....quina passada, ens ha donat ànims per fer la ruta sense problemes.....

Tot seguint la pista hem arribat a Sant Bartomeu i hem agafat alguns corriols fins el Dolmen de l'Oreneta per fer la trialera que porta el seu nom fins la Pedra del mateix nom també. A la crida de " AGARRAOS LOS MACHOS", em començat a baixar per la zona de roca. Ara feia força temps que no la baixabem i la hem disfrutat com sempre, potser era bastant seca i amb molta pedra i sorra suelta, però molt guapa.
Al final, barreta i cap amunt agafant unes variants cortesia del bon amic en Biker-Teià i trialera de baixada cap a La Roca del Vallés. Hem decidit agafar altres corriols diferents dels acostumats i, alguns han estat molt macus i altres una mica fotuts, fins i tot hem pogut fer una mica de trial sin, aixo si, amb els seients de las bicis ben alts, que si els baixem es massa fàcil!!!!
Hem arribat a la Roca del Vallés on hem omplert bidons i menjat barretes i hem seguit, per pista primer i per trialera després, el camí de tornada fins a Sant Bartomeu i pel Gr fins a arribar a la Mútua que hem baixat fins a Cabrils per fer unes cerveses a La Concòrdia.

Allà ens hem despedit del Racing i del R1 i els demés hem tornat a Premià passant per la Poma.

3.11 temps

PD. Ja tocaba fer una sortida de disfrutar amb les trialeres, que amb tanta pista anem de bólid.....ara que durarà poc, perque hem decidit fer una sortida amb bici de carretera......ay com ens agradi!!!!!!