dilluns, 25 de juliol del 2011

1ª SORTIDA CARRETERA CICLOPATA

PREMIÀ -SANT POL -SANT CEBRIÀ-SANT ISC
LE-COLLSACREU-VALLGORGUINA-SANT CELONI-LLINARS-LA ROCA-ARGENTONA-PREMIÀ

Primera sortida en carretera dels Ciclopatas.....Ia feia temps que comentavem de fer una sortida amb burras de carretera per probar, i finalment ens vem decidir. Només tres valents ens hem apuntat a la sortida, els altres o no han pogut o no han volgut.
A les 8 del matí i al lloc de sempre, el Kiler, l'Adolfo i el Norris ambv bicis prestades o llogades enfilem per la carretera de Premià de Dalt per anar a buscar la NII. Comencem a rodar a bon ritme fins la primera benzinera que trobem, ja que la
flaca del Adolfo va tenir un problemilla el dia abans i volia inflar la roda a 7 kgs. Seguim fen via per la NII i anem passant ciclistes i d'altres que ens passebn a nosaltres, deu ni do cuants ciclistes roden per la nacional, fins que arribem a Mataró, on l'Adolfo continua tenim problemes amb la bici, ara li salta un pinyó. Ens aturem i mentre mirabem que collons li pasaba a la bici arriben dos iaius collonuts amb dues flacas de museu i com
encen a mirar d'arreglar-li la bici fins que, al cap d'una bona estona, descubrim que no era problema del cambi, era la cadena. Finalment ho arreglem i continuem el nostre camí.
En principi la idea era arribar a Arenys de Mar i pujar a Collsacreu per la riera, pero en Kiler, amb bon criteri, enms ha fet seguir fins a Sant Pol i desde allà agafar la carretera de Mata, crec que es diu així, per passar per Sant Cebrià, primer i per Sant Iscle després.

La veritat es que ha estat força be, es una carretera molt maca i passen pocs cotxes. Un cop a la cruilla de la carretera que puja a Collsacreu no hem dubtat nio cinc minuts i ....cap a munt que fa pujada!!!!!
Jo no les tenia totes, no sabia si s'hem faria molt llarg el port, pero la veritat es que els ports, comparats amb la btt es pujen ràpid ràpid, potser he trobat a faltar el plar petit de la gorda pero com que no el tenia dons tampoc es que el necesites....Mencio a part son els altres dos energumens, que han puijat cagant llets i esprintant al final....QUINS PÀJARUS!!!

Aquí ha vingut el millor, la baixada fins a Sant Celoni, al menys la primera part fins a Vallgorguina que fa bastante baixada, la segona part, es pla o amb falsa baixada i no vegis quin ritme m'han fet portar...a 50 per hora!!!! Com que anabem be de temps hem decidit fer con quasi tots els cicloturistes aturanse a esmorçar. Ho hem fet a Llinars del Vallés, res, uns entrepans petits de salsitxes unes olives i una cerveceta per recuperar forces. De Llinars direcció a la Roca per enfilar l'altre port del dia, el Coll de Parpers
. Aquest coll es mes suau que el de Collsacreu pero com que ja portabem 70 kms dons s'ha fet inclús més pesat que l'altre. Després baixada fins a Argentona, carretera fins a Vilassar i NII fins a Premià, on hem pogut disfrutar d'una gerra de cerveseta ben fresqueta.

3.55 temps
700 mts desnivell.

CONCLUSIONS: No està malament del tot, es una mica pallisa aixó de rodar i rodar i rodar, pero es pot tornar a fer de tant en tant...