dimarts, 3 d’agost del 2010

SESIÓ DOBLE

--------------------------------------------------------------------------------

Aprofitant que estic de vacances aquest matí he sortit amb el meu fill. Ha sigut una sortida curta, però intensa, més que res perquè l'hem acabat amb un senyor bocata de xoriço, i es que el meu nano això d'anar a patir amb la bici no li diu gran cosa, ara lo de menjar....collons com menja el pallo!!


Al vespre, sortideta amb el Killer-bike. Aquest no deixa de sorprendam, després d'uns tres anys sortint quasi tots els diumenges i quasi tots els dimarts o dimecres de tot l'any, avui m'ha portat per una ruta una mica atípica i sobretot per una trialera força maca que jo no havia fet mai, per alguna cosa li diem el GPS humano......

Dons res, a las 19,00 hem quedat al Poliesportiu, i hem enfilat cap a Cabrils per pujar per el cementiri de Cabrils i pista cap amunt, fins a dalt de tot, on hem fet aquesta trialera que ens ha portat a la meitat del corriol que sempre agafem per anar a Burriac, just abans del mirador al Castell. Llavors hem fet el corriol de tornada cap la pista del Gr 92 on hem girat cap a Cabrils. Com que era dora hem pujat per el corriol que hi ha després de la pujada de la mútua i hem fet la trialera de las antenes fins la pista on hem girad a l'esquerra per baixar on hi ha la casa per anar a buscar la carretera de la mútua, i d'allà cap a Premià per el camí de sempre.


PD: Bona sortida de tarda, sobretot per lo atípica que ha sigut....un crack el Kiler...


22 kms

1.59 temps

605 mts desnivell

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada