diumenge, 1 de març del 2015

Doble sortida

Cap de setmana amb doble sortida per alguns Ciclopatas, altres han sortit un dia i altres ni un, per variar.

Dissabte 28,

Al Corredor per Santa Mònica

El dissabte vam fer una sortida especial per gentilesa d'en Victor, que volia fer un Corredor i ho va proposar la setmana passada. Ens afegim en Racing, en Norris i per segona vegada s'acobla en Toni un jove Mataroní d'adopció que apunta maneres.

Com que en Racing te demà la Transmaresme de Tomàs Domingo i no pot passar-se gaire ens prepara la ruta una mica mes suau.

Sortim de Premià, recollim al Racing a Vilassar i pel camí de la platja ens acostem fins a Mataró on ens trobem al Toni. Val a dir que, tot i que fa solet, fot un fred de nassos i a mes, en un toll d'aigua de mar, intento passar muntat i fotu els dos peus dins l'aigua, tota la sortida amb els peus congelats!!!

Creuem Mataró i anem fins Llavaneres pel camí de les 5 sènies, travessem el poble i comencem a pujar fins trobar el camí de Santa Mònica que ens acostarà fins la pista. Anem fent via i tot xerrant en un despiste i en mig d'una corba, en Racing salta per damunt les orelles de la seva flamant noba BH, crec que en dues setmanes que la te ja ha caigut mes cops que l'últim any amb la vella.

Xino xano, entre xerrera i xerrera arribem al Santuari del Corredor, on intento buscar al Lapiero que, un altre cop i ja van masses, ens ha enganyat i no ha aparegut, YA TE VALE MACHO!!! mentre en Toni fa fotos i disfruta del entorn.

La tornada la fem pel camí habitual, passant bastant fred ja que en la pujada hem suat de valent. Passem pel "merendero", Can Bordoi, La Torrassa, Sant Carles amb tots els corriols habituals, per cert, ens hem trobat en Xavi dels BTT Premià de Dalt perdut amb tres col·legues, la pista de la cantera, Sant Bartomeu i baixada pel interior de la mútua per anar a fer les cerveses a La Concordia.

Bona sortida a bon ritme on ens han sortit 68 kms, 1300 mts de desnivell en 4.27 de temps.

El track

Diumenge 1,

Ruta Prehistòrica

El diumenge comença amb una baixa, en Victor ens abandona abans de començar alegant que no es troba gaire be, sembla que ja va tindre prou ahir amb els 68 kms. En principi ens ho hem cregut, però a la tarda quant ha penjat una foto d'un whisky que s'ha cascat el paio al grup de whatsaap ha quedat ben retratat, QUE TE HAS BORRAO TIO!!!! y lo sabes.......

Sortim de Premià  l'Adolfo, en Kike i en Norris per fer uns sortideta de diumenge. Anem cap a Cabrils, pugem per l'interior de la mútua i de seguida trobem les marques de la Transmaresme. Anem en sentit contrari i comencem a creuar-nos als primers classificats de la cursa, van a tota pastilla i tots fan pinta de PROS. Arribem a la cruïlla de la pista que ens porta a Sant Bartomeu i decidim esperar a veure passar a l'únic Ciclopata que fa la cursa, en Racing.

Trec el mòbil per immortalitzar el  moment de pas del nostre PRO i anem veient passar els participants. Mentre esperem, veiem a tres components de BTT Premià de Dalt, al Xavi Gascón, molt ben classificat, al Xavi Ruiz, que acompanya un dels nanos que pugen forts i al Aitor. També veiem passar força Btteros (els "amics" del Racing) el SergioCarbono ha passat el primer molt destacat, també he reconegut al war-e, al Aquilinator, al Inkilino, al Choche i altres que no conec. També hem reconegut al gran amic en Manolo Huertas, gran ciclista i millor persona. I el Racing que no apareix, ja portem mes de 20 minuts i res de res, ja comencem a preguntar-nos que si li ha passat algu perquè triga massa. Decidim seguir la cursa a veure si el veiem, amago el telefon, em poso el guà i mi te'l, ja apareix, s'atura a saludar i diu que no passa res, que tot va segons el pla, que vol fer la cursa en 6 hores i que està en temps. Ens despedim tot desitjant-li sort i seguim la pista cap a Sant Bartomeu.

La sortida ha estat força be, hem enllaçat un fotimer de corriols i trialeres, molts de coneguts com els del tauló versió Can Sardà i tota la col·lecció fins la pedra de les Orenetes, on hem fet la barreta i hem criticat a tots els companys que no han vingut avui.....jejejejeje

A partir d'aquí he improvisat uns corriols que hem fet algun cop, sobre tot en sentit contrari i que m'han agradat molt, fins que hem arribat la carretera de Òrrius a la Roca com tenia previst. D'aquí fins la pista del Meridià Verd i trialera cap amunt fins a Sant Bartomeu.

La pista fins La Roca de'n Toni i trialera de la granota, amb versió que ha mosquejat en Zipi-Zape ja que quant no s'ho esperaven s'han trobat amb uns metres de pujadot, jejejeje i trialera del cactus fins a Vilassar de Dalt.

Hem hagut de buscar un baretu diferent per fer cerveses i braves (per cert, bonísimes) degut a un mercat que hi havia a la plaça del poble i no teniem lloc on sempre.

Molt bona sortida per una zona que no defrauda mai amb 39 kms, 1150 mts de desnivell i 3,26 de temps.