divendres, 14 de febrer del 2014

SUMANT KMS

Divendres per la tarda es un dels dies que puc sortir amb la bici i fer kms i desnivell que sumin per poder acabar la Transmaresme que ja es molt a prop, i amb aquesta idea he sortit. S'han afegit un parell de Ciclopatas i així he pogut disfrutar encara mes de la ruta.

La idea era tornar a arribar al Santuari del Corredor i tornar per Can Bruguera i amb aquesta idea sortim de Premià el Batxi i el Norris, a las 3 de la tarda direcció a Vilassar de Dalt on ens trobem al R1 2003.

Esperant al R1

Comencem a pujar per l'interior de la Mútua amb una calor inusual per aquestes dates, 19 graus marca el ciclocomputador. Suant de valent arribem al gr i l'agafem de baixada direcció a Argentona. No el fem tot, ja que a mig camí comencem a enllassar corriols i trialeres que ens deixen a la riera de Clarà.

Per la riera arribem a la carretera i la creuem, per agafar la riera d'Argentona fins a Bell Racó. Creuem la carretera de Parpers i pugem per pista, primer i per corriols, després fins l'urbanització de Sant Carles, val a dir, que ens hem perdut una mica amb tants corriols que hi han, però la meva superexperiencia adquirida tots aquests anys m'ha fet trobar el bon camí.

Un cop dalt de tot, he dubtat una mica si girar a la dreta o a l'esquerra en una pista i he errat, hem baixat per una pista pensant que ens duria a la carretera de Llinars, a l'alçada de l'empresa que gestiona la cantera, però desseguida he vist que baixavem massa i que ens duria prop de Dosrius.

La ventatge de no usar gps, es que et perds però descobreixes nous camins i nous corriols, en aquest cas, una trialera espectacular, crec que en Batxi i en R1 no pensaran el mateix, però a mi m'ha agradat moltissim, hem de tornar a fer-la, i un poc més a baix he vist un corriol que promet.

Al Canadà

Com que s'ens ha fet tard, hem hagut que modificar el pla inicial que ens duria al Corredor, així que, fent la barreta al Canadà, decidim pujar el Canadà, pujar el Dragon Khan fins la Torrassa i tornar per l' urbanització de Sant Carles, per supost per corriols interiors fins a Sant Bartomeu.

La Torrassa

I això hem fet, a bon ritme de seguida hem arribar a l'hermita i per pista arribem al camp de tir, Roca d'en Toni i trialeres parale.les a la pared seca fins a Premià.

No hem fet els kms que esperabem, però per contra hem disfrutat de molts corriols tant de pujada com de baixada que, al fi i al cap, es el que més ens agrada.