dimarts, 16 d’octubre del 2012

ENTRENO LEGAL AMB LLEBRE

Avui hem sortit amb una llebre, una llebre que segur que no ha passat de les 100 pulsacions, nosaltres, els mortals com en R1 i Norris hem anat tota l'estona a 180 pulsacions per seguir-lo..... quin patiment!!!!!

7 de la tarda quedem al poli en Biker-Teià i Jo mateix, en Norris. Sortim cap a Cabrils i a la rotonda del camp de futbol de Vilassar de Dalt ens trobem amb el R1 2003. Porto al cap una mica la ruta a fer i enfilem cap a l'hostal de la Plaça per anar cap la zona de Burriac.

Comencem a pujar las duras rampes del inici, agafem per el castell abandonat, corriol amunt per dins el bosquet, troç d'urbanització i quant comencem a pujar la pista penso que potser es una mica heavits fer-los baixar per trialeres com la de mordor i companyia. Així que un cop dalt el turonet ho comento i decidim fer pista fins dalt de tot, on en Biker fa una foto de la bici amb Cabrils a baix tot Il·luminat.

Agafem el corriol i quant som a la pista la baixem direcció al gr. Un cop al gr, baixem per la pista de la cadena un troç, girem a l'esquerra per la bruja 2, bruja de blair de pujada fins la pista que puja d'Òrrius. Baixem uns metres la pista i ens endinsem a l'esquerra al bosc per fer la trialera de la casa des de dalt de tot. Ja es negre nit i disfrutem com nans entre la penombra dels llums i el terreny que es en las millors condicions possibles, moll però no enxarcat.

Ja som dalt de tot, allà on la antena i baixem al gr, que agafem a la dreta per girar a l'esquerra pel corriol del costat la pista que baixa a Cabrils, la de la valla. Seguim pel gr, passem pel davant del camp de tir i agafem el corriol de Cal Senyor, després el corriol del tub fins la creu de Can Boquet.

Per baixar, pista de la pared seca fins el desviament de l'esquerra per agafar els corriols que baixan paral.lels a la pista.

Un cop a la rotonda del camp de futbol del Vilassar de Dalt ens deixa en R1, que avui no tenia el dia, tres caigudes sense consecuències, i en Biker i Jo pel mateix camí de l'anada arribem a Premià.

24kms
683 desnivell
1,44 temps (el del biker-Teià, Jo segur que he trigat força més)