dimecres, 22 d’agost del 2012

TABARDILLO

Sortida vacacional-vespertina-legal la d'aquesta tarda, i més concorreguda que algunes de las del diumenge. A les 17,45 hem quedat al poli de Premià el Racing-bcn, el Quique-72, el Opelat i el Norris, el Adolfo-ktm surt de Mataró i el Kiler-bike surt de Premià però a las 19 hores amb intenció de trobar-nos a la muntanya.

La idea que portava el Opelat era de pujar per la Cadira del Bisbe, i com que Jo, de coneixement poquet, l'hi havia confirmat, però en comentar-ho als demés impera el seny i decidim deixar-ho per un altre dia ja que lña calor a aquesta hora es intensa.

Sortim de Premià direcció a Vilassar de Dalt i al Racing no se l'hi acut res més que pujar per la trialera del cactus...jeje, dons som-hi. Arribem a Vilassar, enfilem riera amunt, passem per la Resi del R1-2003, se'ns acut entrar-hi a robar-l'hi el tabac per fer-l'hi una putada però decidim deixar-ho córrer, que segur que quant tornés es moriria del disgust....jajajajajaja....

Comencem a pujar, primer bastant be, després hem de posar un momentet el peu a terra, però continuem pujant força be. Un cop superat el cactus i el seu tobogà, decideixo fer el tram "xungo" en lloc del més senzill ja que d'aquesta manera arribem més a dalt de la pared seca.......jajaja quina escabexina!!! Jo arribo el primer, molt cansat d'arrossegar la bici i amb las pulsacions a tope, però arribo be, el Opelat, el Rei de la pista, arriba caganse en tot i maleint no haver pujat per la cadira,  el Racing, arriba esbufegant com un asa cabrejat i el Quique......ay el Quique, arriba mig mort, amb la cara desencaixada i les cames fent-l'hi figa, i es que l'hi ha donat un TABARDILLO al pobre jajajajajajajajajaja quinze dies de jarana i mala vida pesen massa.......

Hem recuperat i per pista hem pujat a la creu de Can Boquet, Roca d'en Toni i des de allà hem baixat a Cal Senyor per fer la trialera que ens porta a la pista, al Coll del Porc. Arribem i fem parada tècnica a veure si es recupera el Quique i a fer-hi un truc al Adolfo a veure on corre, ja ens ha fet arribar força whatsaap una mica contradictoris de la seva aventura des de Mataró.

Estant allà hem pogut asebenrtar-nos que el Adolfo ha arribat a Òrrius i que el Kiler finalment no surt avui. L'hi diem al Adolfo que s'esperi que ara hi anem. Baixem a tota pastilla per la pista i anem a buscar la trialera del Opelat que ja vem fer el diumenge i que ens duu a Òrrius en un quart d'hora. Assegut al costadet de la font ens trobem l'Adolfo tot aburridot contemplant la seva Ktm Ultra-gay.

Ens refresquem una mica, el Quique una mica més, que encara està pajaru-pajaru mentre el Racing acaba de descobrir l'enésim radi trencat de la seva roda......quin drama tu!!!!

Sortim del poble i fem la pujada per la guapa fins la bruja que fem en la seva totalitat fins la pista. Al arribar a la pista principal, el Racing decideix baixar a Cabrils per veure si arriba a l'hora a la botiga pel tema del radi, i els altres seguim per pista direcció sud.

Agafem els tobogans, la trialera de l'esquerra, la que s'agafa al costat de la pista de la valla, un altre cop la trialera de Cal Senyor però de baixada, la trialera del tub fins a la Creu de Can Boquet i seguim fen pista fins al costat del mirador on el Opelat decideix baixar per pista. Ens despedim i nosaltres tres seguim baixant tota la pista fins a fer el corriol de l'ovni i agafar la trialera de la moto versió.2 fins la riera de Teià.

Cal fer menció especial al repàs que els hi he fotut a aquest parell de galifardeus baixant la versió.2, volen fer pirules i els hi torno "con creces"...jejejejeje otra vez será!!!!

Baixem per la riera, ens despedim del Adolfo i pel camí del mig el Quique i Jo tornem a Premià.

BonA sortida, clásica pero divertida.

2'32 temps

PD: com que l'Adolfo ha fet mitja sortida en solitari diu que farà una crònica,,,,,si la fa, ja la afegiré....

BY NORRIS

1. http://cebrianenca.blogspot.com.es/

Hola makinas, seria un placer teneros por aquí el 9 septiembre. La primera para testarnos un poco. Intentaremos estar a la altura.

CEBRIANENCA BTT 2012

MES PER MENYS !! JABALI BIKERS - SANT CEBRIÀ

2. Lo comentaremos y decidiremos si venimos, seguro que al Lapiero le hace ilusión que vayamos a su jardín...