dimarts, 31 de juliol del 2012

TRES FINISHERS

Avui a les 19,15 al poli tres finishers de la Turbón Tour ens hem arreplegat per poder gaudir de les trialeres que no hem fet en 115 kms de Pirineu......y com hem disfrutat!!!!!

A última hora el Kiler no ha pogut sortir, aixi que el Quique-72, el Vnessier i el Norris sortim direcció a Vilassar de Dalt passant per la Poma, pugem per la pared seca i girem a la dreta per la pista de la dreta fins a la Roca d'en Toni. Fa calor, força pujada pero tenim ganes de bici i les cames responen tot i l'esforç del cap de setmana.

Agafem la pistaa de baixada, pasem per Cal Senyor i seguim fins a la trialera de los pilares. Biaxem tant depressa, amb tantes ganes de trialeres que quasi me lo fotu al primer saltet de l'emoció. Disfrutem com boixos tot i que es tot massa sec i hi ha massa sorra.

Arribem, per la variant del R1, fins a la pista i girem a la esquerra per tornar a pujar. Arribem al trencall de la trialera dels punts que fem de pujada, que macu!!! quina muntanya més collunuda tenim osti!!!quins corriols, i sense PEDRES!!!

Pugem la trialera fins la "V", val a dir que el Quique quasi la consegueix pujar tota de peu, i fem cap l'esquerra per tornar a la pista que hem deixat abans i que ens duu a la Creu de Can Boquet.

Avui no hi ha cap dubte, per tornar hem de fer la millor trialera que tenim per aquí, la del Cactus. Baixem a tot drap fins a Vilassar de Dalt disfrutant com nans.

Tornem pel camí de sempre fins al poble i ens despedim fins la propera.