dilluns, 9 de gener del 2012

MES CORRIOLS A LA ROCA

Una altre bona sortida ens ha sortit avui, amb corriols i trialeres conegudes i desconegudes que ens donen altres posibilitats de enllaçar bones rutes, i es que la zona de la Roca del Vallès no la coneixem gaire i està plena de sorpreses agradables.

Tornem a ser quatre bikers aquest matí, el Adolfo-ktm, el Quique72, el Racing-bcn i el Norris. Sortim a les 8 del matí del Poli amb intenció de repetir la ruta de la setmana passada ja que el Racing no va poder venir, estava paint els canalons jeje...

Dons això, direcció a Cabrils, pujada per l'interior de la mútua, gr a l'esquerra i pista fins a Sant Bartomeu i baixadeta ràpida per la trialera, primer tram fins la casa i segon tram amb alguna variant en forma de trialera. En lloc d'anar a agafar la trialera de las creus, agafem una altre que comença abans molt maca i bastant tècnica amb un bosc molt humit i preciós que ens porta just a la carretera a on comença el corriol aquell tant macu que agafem per anar a La Roca.

Allà creuem la carretera i decidim aturant-nos a fer unes barretes, a 4 graus de temperatura i tot el camp gebrat, quins sonats!!!

Agafem el camí direcció a la trialera de la Prehistòrica de pujada on ens passen dos paius amb bicis de ciclocròs, amb els dits dels peus i de les mans congelats comencem a pujar la trialera, arribem a dalt de tot i ens trobem al pare i el fill amics del gimnàs del Adolfo que anaven en un grup nombrós de "dominguerus", paraules textuals. Unes salutacions i emplaçaments a properes quedades (amb Ells vem fer la Mataró- Plà de la Calma) i continuem el camí cap a la Torrassa del Moro. Aprofitant que allà hi han també els de las bicis del ciclocròs els hi demano si coneixen una trialera que sur a l'esquerra i que ja hem fet alguna vegada de baixada, per veure si saben si es pot fer de pujada, ja que la pista fins la urbanització es una tocada de collons. Ens comenten que si, que es fa be i cap allà que ens anem. No es la mateixa, ja que comença en un corriol molt macu i molt fàcil de fer i després agafas una pista que puja una mica i que et porta a dalt de tot. Val la pena anar per aquí ja que es mes macu i mes amè.
Després el camí de sempre fins la Torrassa.

Avui era oberta al públic, i el Quique, ja que no havia pujat mai ho a aprofitat, mentre els altres fèiem mes barretes i algú aprofitaba per tornar en calor els dits dels peus....

La tornada, com sempre, pel Dragon Kan fins la carretera, Canada, Dosrius, riera de Dosrius i d'Argentona i camí mixta, mitat per dintre fins el bosc del Cros i carretera fins Vilassar i camí del mig fins l'Espinaler, on cerveceta i patates amb un solet collonut.
Al tornar a Premià hem passat pel Sorli a netejar las bicicletes que eran una mica brutes, i es que hem trobat una mica de fang.

3,40 temps

PD. Els altres Ciclopatas a veura si espavileu que com mes siguem mes riurem........