dimecres, 9 de novembre del 2011

PREPARANT LA MONTNEGRE BTT

Ja era hora collons!!!! finalment s'ha acabat la pluja.....de moment, ja que anuncien una altre pertorbació pel proper cap de setmana, esperem que s'equivoquin els del temps....cosa poc estranya.. i hem pogut fer una sortideta nocturna.

Dons amb unes ganes brutals, érem al poli de Premià, el Kiler-bike, el Racing-bcn, el R1 2003 i el Norris disposats a pedalar i a trobar fang a mansalva.

Sortim agafant el camí del mig cap al sud i no el deixem fins a Alella, on pugem per la riera fins a prop del Camp de futbol, on trenquem a l'esquerra i comencem a pujar. De seguida em deixen sol, els dos maric.....s de les 29's i el Kiler que els pot seguir, i pujo com puc. Avui he sortit amb la Trek ja que l'altre la tinc al metge que té problemes d'amortidor, res greu, espero disfrutar-la el diumenge a Sant Celoni, i al començament he seguit el ritme de les putes 29's però de seguida m'han deixat enrera....ja em venjaré ja...

Després de més d'un any de no fer servir la Trek, al inici bé, una mica estrany amb la posició de la bici però bé, sembla que puja molt millor que la Rush, pero després, no paraba de botar al més mínim sot i la suspensió del davant més tova que una cagarada de vaca del Pirineu, a més, no se si per culpa del seient o que, que quant hem arribat al gr, tenia els genitals ben dormits, quina sensació més extraña...

"Buenu", al lio. Un cop al gr, girem a la dreta i de seguida agafem el corriol de la esquerra on hem pogut disfrutar del fang i a tota llet arribem, a la pista que puja de Vallromanes. Girem a la dreta de pujada fins al gr. Ara anem cap a Can Gurgui per agafar la "V". Molt de fang i branques d'arbres caiguts que fan passos estrets al camí que ens fan disfrutar del corriol, que a més de nit guanya un "güevo".

Arribada a la pista i pugem cap a la Creu de Can Boquet. Decidim baixar al poble per la trialera que baixa al costat de la pared seca, i just quant s'acaba, el R1 ens ensenya una trialera força interessant que baixa fins a Cabrils. Cal dir que a mig sde la trialera he desllan-tat la roda i sort que m'he donat conta abans de fotrem el "talegassu", res l'he inflat, i a Cabrils l'he inflat a la benzinera per arribar a casa sense conseqüències. A Cabrils ens hem despedit del Racing i del R1 i el Kiler i Jo hem seguit fins a Premià.

1. Ei!!! ahir la peque tenia pediatra. La setmana que ve intentaré venir. Ens veiem a la Montnegre.