dimarts, 28 de juny del 2011

CUCHILLO ENTRE LOS DIENTES

Un altre dimarts i una altre sortideta entre setmana, aquest cop el Kiler i el Norris ens trobem al Poli de Premià a las 7,15 i comencem la ruta direcció a La Poma, seguim fins a Cabrils per pujar dalt la serralada per l'interior de la Mutua tot buscant l'ombra ja que fotia una calor de nassos. Anem pujant i xerrant i suant fins que arribem al gr. Allà el travessem i baixem per la trialera que comença allà mateix passant la cadena.
La disfrutem com nans i un cop a baix seguim enllaç
ant camins i trialeras fins que arribem a l'urbanització de Clarà, a Argentona. Un cop allà agafem la pista que puja fins a Òrrius i abans de creuar la carretera, seguim per pista fins a arribar a la trialera que coneixem per "la guapa" que la patim de pujada. Arribem a la pista que ve d'Òrrius i comencem a pujar direcció a la Mutua fins que hem foten un "sustu" de colló de mico un parell de Tiralee que venien per la pista.Comencem a xerrar de projectes d'estiu i demés "bikadas" i decidim continuar fins a Premià amb ells, i aquí ve lo de "cuchillo entre los dientes", comencen a fotra-li canya, com si els perseguis un gos amb la ràbia, cap a la Mutua per baixar per on en pujat i fer el record de tornada a casa....Aquests del Tiralee tot ho foten igual, surten sempre a tota castanya, no se com disfruten!!!! a nosaltres ens agrada més anar xerrant i anar fent, depressa també pero no a 200 per hora.....

2,02 temps
686 desnivell

1. Estoy contigo Norris, no hay como disfrutar de un paseillo en buena compañia y charlando un poco. De vez en cuando una apretadita de esas que te dejan mudo, pero unos minutos, luego otra vez a charlar y sonreir, hasta que se empieza a descender y la adrenalina toma los mandos...
    A ver si en un par de semanas me escapo una tarde antes de que concluya la temporada.