dimarts, 20 de juliol del 2010

TRES TENORS

Sortida estranya aquesta tarda, estranya perquè la hem fet una mica mes llarga i perquè hem passat per camins no gaire habituals.

Com sempre, a las 19,15 ens hem trobat al Poliesportiu de Premià. Avui erem el Killer-bike, el R1 2003 i el Norris. Com que aquest diumenge proper, el Kiler i Jo fem una sortida de dos dias per las comarcas de Osona, Garrotxa i Ripollès, el Kiler ha provat de portar una motxilla a l'esquena, i el tio semblava que s'anava a passar el Pirineu. Al final crec que demanarà un portaequipatges.....

, tot carregats, hem enfilat cap a la Poma per pujar per la pista seca fins la Creu de Can Boquet, llavors pujadeta fins la Roca d'en Toni, i camí cap a Sant Bertomeu. A mig camí hem trencat a l'esquerra direcció a la trialera que coneixem com la de la "Puerta verde", i en arribar a on hi ha la segona porta de ferro, just abans de començar a baixar, girada cap a la dreta.

Ja dies que el Kiler barrina de pujar una trialera que hi ha a mig camí de la antena de Cellecs, i els dies entre setmana aprofitem per probar totes aquestes "frikadas", i moltes vegades descobrim corriols interesants. Dons cap allà que ens hem anat, a fer aquesta trialera que sempre la fem de baixada. Molt maca, es pot pujar tota sense patir gaira, tampoc es que sigui gaira llarga.

Un cop a la pista que puja cap a la antena de Cellecs, hem baixat, i hem fet el corriol que salta cap al camí que ve de San Bertomeu, i un cop a la Carena, baixada cap a Cabrils per el camí aquell que hi ha una valla metàl·lica al costat esquerra.

A Cabrils ens hem despedit del R1 2003, que s'en va cap a Anglaterra i potser s'enduu la bici, (ja l'hi he dit que si surt per allà ens passi la crònica que la posarem aquí) i cap a caseta a sopar i a dormir..