dimarts, 13 de juliol del 2010

EL RETORNO DEL JEDI

QUIN PATIR NANOS.......aquesta tarda hem sortit el kiler-bike, el biker-teià (per fi) i el norris, i he patit força, pero no per la calor, que si que en feia, sobretot a la primera pujada, sinio perque entre el biker-teià que està fet una màquina el tiu i el kiler-bike, que com es nota que ja fà dias que van inaugurar el nou gimnàs de la piscina de Premià, on el tiu no deixa modalitat sense probar, que si body pump, que si spynning que si pilates que si aerobic que si gamba toku etc etc.

Total, que començan a pujar a tot drap, anar xerrant de corriols i senderillos i jo treient el fetje pel la boca.....bufff.

Bé, hem quedat a las 7,30 al poli i hem enfilat, com sempre, per la pared seca, pero aquesta vegada a mig camí, senderillu de l'esquerra, allà on hi ha una cova on viu un payu, que mira que es extrany eh?, després d'uns problemas amb el cambi, hem creuat la pista i un altre senderillu cap amunt en direcció a una casa que té una hermita, es aquella que es al costat de la Creu de Can Boquet. Suposo que l'amo d'allà deu ser el responsable de posar tot de brancas al mig del camí, suposo per que no pasem, dons bé que pasa si algú pren mal, que pasa si a més es un nanu, crec que si els camins aquells son d'ell, dons que els tanqui i hi posi un retol, perque aixó d'anar posant paranys, no ho entenc, en fi, ja s'ho faran.

Després un cop a dalt cap a Cal Senyor i pista cap avall, per anar a buscar la V de l'inrevés, pero aquí, el Biker-teià ens ha obsequiat amb una trialera guapa guapa, que ens ha portat per un troç de bosc que no habiem passat mai, una mica tapat tot, pero guapu. Després d'agafar aigua a la font de Can Gurgui, trialera de baixada a Teià i cap a Premià pel camí del mig.

Bona sortideta de tarda amb molt bona companyia...