diumenge, 3 de maig del 2015

Sortida per no cremar el R1

Quasi tots els Ciclopatas segueixen reivindicant el dia del treballador i no s'han presentat a treballar aquest matí, el que no saben es que no els servirà per millorar les seves condicions de treball a Cal Ciclopata.......il·lusos.....

Avui a les 8 si que s'han presentat a currar en Adolfo, en R1 2003, en Norris i en Carar, un company forero que ja ens havia acompanyat fa uns anys i que ha demostrat ser un gran biker i millor persona, a destacar com baixa el paio!!!

Com que avui tenim al R1 amb nosaltres dissenyu  una ruta no gaire dura, no sigui que el cremi i no torni fins dins de quatre mesos mes, encara que no caldria ja que, encara que rondina, ho acaba tot, va sobrat.

Sortim de Premià, pugem per l'interior de la mútua, agafem algun corriol per fer mes amé el camí a Sant Bartomeu però aviat hem d'aturar-nos ja que el convidat d'avui ha hagut de camviar una cámara de la roda ja que li perdia aire.

Un cop subsanat el problema i havent arribat a Sant Bartomeu baixem per las trialeras i corriols fins el túnel clàssic de la Prehistòrica que el travessem i seguim pels camins agraris fins a Santa Agnès de Malanyanes on ens aturem a menjar una mica i omplir el bidó a la font ja que avui fa força caloret faller.

El R1 agraint les felicitacions rebudes pel whatssap, era el seu aniversari

Ja tornem i ho fem pel camí de la mossegada, la mossegada que un gos li va fotre al Kike uns mesos enrere jajajaja segur que encara te secueles, per això no haurà vingut avui. Aquest camí es força xulo, va pujant per dins un bosc molt fresc i sense gaire pujades fortes aviat et trobes a la urbanització de Sant Carles.

Carar, com baixa el paio!!!!!

Agafem el corriol paral·lel a la pista, travessem la carretera de Parpers i fem, de pujada, el corriol ziga-zaga fins la pista de la cantera. Seguim pujant pels corriols habituals fins la pista del Meridià verd i des de Sant Bartomeu fins la Roca de'n Toni per baixar a Vilassar de Dalt i anar a Cant Rafart a fer la cervesa i braves tradicionals de cada sortida.

Aviam si ens posem les piles i no busquem mes excuses barates i complim amb el deure Ciclopata de sortir cada diumenge amb els companys.......ahí queda eso.