diumenge, 10 de maig del 2015

Corriols i corriols i mes corriols

Un altre diumenge de bon btt i amb el temps collonut que ens ha fet, de màniga curta, suant de valent a les pujades i acabant els bidons d'aigua per primer cop aquesta temporada.

Seguim sota mínims, sembla que serà la tònica general pels nos temps a Cal Ciclopata, només quatre bikers sortim de Premià, en Racing, en Adolfo, en Victor i en Norris direcció a Cabrils per pujar per l'interior de la mútua. Devant la Poma es trobem en Miquel i en Oscar dels Btt Premià de Dalt que anaven, xino-xanu a fer un cop d'ull als companys de club que feien la cursa de la Transcorredor a Òrrius, els saludem i seguim el nostre camí.

Pugem per l'interior de la mútua, baixem per la bruja 2.0 i la guapa, travessem la carretera del poble, pugem per la pujada de les pedres i seguim enfilant-nos trialera amunt fins que en una desviació, en Racing ens ensenya un corriol que no coneixem, el batejat com a corriol d'en Yann i que ens deixa a la pista trencada que ens acosta a Riudemeia.

Fem un tros de la pista i agafem la desviació de l'esquerra, on hi ha una cadena, per remuntar desnivell sempre per pista fins l'enllaç a la trialera de les ziga-zaga. Aquí ens aturem a menjar la primera barreta, que ja portem uns 20 kms i ja hi ha gana.

Fem l'últim tram del corriol i sortim a la pista de la cantera, just al costat del "sacacorchos". Creuem la carretera, enllacem amb el corriol paral·lel a la pista  ohhhhhhhhhh, quina coincidència... ens trobem de cara a dos btteros, com quasi cada sortida que organitza en Racing.......Ens saludem, parlen de les seves cosetes i continuem pel corriol.

El deixem aviat, sortim a la pista per creuar-la i anar a buscar els corriols que acostumem a fer per anar a la Torrassa del Moro. Un cop travessem una de les pistes que hi han, en lloc de continuar com sempre, girem a l'esquerra per remuntar metres i sortir al capdamunt de la urbanització Sant Carles.

Aquí agafem un parell de carrers de la urbanització i ens endinsem de nou al bosc per una zona mes coneguda i anem a fer un corriol molt macu que ens ha de dur cap el corriol del Amazonas. Un cop per allà a prop, ens trobem amb que per on volem baixar, pujaven els de la cursa de Transcorredor i ens ha tocat improvisar una mica, tot anant a buscar una trialera força tècnica que baixa fins la carretera de Parpers, primer  i fins el Bell racó, després.

Com que era d'hora i anàvem secs d'aigua, enganyem  l'Adolfo i posem la directa cap la Font Picant d'Argentona. Omplim bidons, mengem una mica, unes fotos i uns riures i pujada forta cap a Mordor.

Aquí si que hem suat de valent, pujada curta però amb força desnivell i força tècnica, per després disfrutar del camí de Mordor i del corriol de la Rosa, que ara feia temps que no el feiem.

Hem acabat la ruta a Can Rodón de Cabrera amb les birres i les braves i hem pogut saludar a la Noé que també feia molt que no veiem.