dissabte, 2 de maig del 2015

Clàssica de clàssiques

1 de maig, Dia del Treballador i aquesta colla de "vagos" Ciclopatas es busquen qualsevol excusa per quedar-se a casa i no sortir.

Només en Adolfo i en Norris sortim a fer una volteta. Després de la kilometrada del cap de setmana passat tinc moltes ganes de fer corriols i com que no tinc gaire temps, tinc que ser d'hora a casa, escullo una clàssica Ciclopata, de les que feiem i gaudíem als inicis dels temps..... un Burriac el mes adornat possible.

Sortim de Premià direcció a Cabrils i pugem pel carrer del Hostal La Plaça, per dins del Castell i fem tota la pujada fins el mirador del poble. Entrem al corriol i segui fins la pista, just al costat de la mútua.

Deixem la pista de seguida i baixem el corriol que comença just a la primera corba, moltes pedres pero molt xulo, i a la cruïlla girem a la dreta per remuntar metres i torna a sortir a la pista, just davant del camí que ens portarà al Rocodromo.

Disfrutem tot el corriol sencer fins el mirador del castell on ens aturem a gaudir del paisatge i mengem una mica.

Baixem el trocet de roques a peu, darrera d'unes runners molt maques, ummm quina oloreta que feien.....i fem a tot drap el tros final de corriol fins que enllacem, sense atura-nos amb la trialera del camí de Mordor.

Sempre es difícil aquesta trialera, però avui estava pitjor, molt trencada amb saltets que deu d'haver fet l'aigua i amb moltes arrels perilloses. Ara, els dos experts bikers la hem fet sense posar el peu a terra en cap moment.......i dona una satisfacció..........

Després de la trialera, el corriol de Mordor, pugem per on les roques i fem el camí de sempre, remuntant per la pista fins el castell de Burriac. Ens passem de llarg i baixem uns metres per girar a l'esquerre i fer tots els corriols de Montcabrer fins a Cabrera.

De Cabrera fins Premià per el camí tradicional de carrers de urbanitzacions i un cop al poble cerveceta i braves a la Gran via.

Sortida de las d'avans, pocs kms però amb moltísima qualitat de corriols i trialeres.