diumenge, 29 de juny del 2014

HIMALAYA

A quarts de vuit del matí els whatsaaps anaven amunt i avall i es que  dubtàvem de si sortir o de quedar-se a casa per por de mullar-nos i menys mal que al final, després d'analitzar el radar del meteocat, en decidit deixar-nos de conyes i tirar cap al poli, menys mal, ja que només quatre gotes hem tingut al llarg del matí.

Amb el Racing a la Pedals de foc Non Stop, em toca fer la ruta, i m'ho posen fàcil aquest cop, els que no van gaudir de la sortida del dimarts volen catar aquell corriol i aquella trialera nova. Dons res, no serè jo qui els xafi la guitarra.

Dons a les 8, el Kiler-bike, el Batxi, el Quique-72, l'Adolfo-ktm i el Norris sortim per repetir la ruta del passat dimarts.

Pugem per la paret seca fins la Creu de Can Boquet, on esperant per reagrupar, passen un grup de Beteteros (els "amics" den Racing), no saluden, o no ens han vist o com que son tants, igual no saben ni qui som........, continuem tot per la pista fins a Sant Bartomeu, creuem la carretera, però a diferencia del dimarts passat, no pugem fins dalt, fem una mica de trialera de baixada i girem a la dreta per retrobar el camí més endavant, a mi m'agrada mes, no puges tant i vas per corriol.

Continuem per corriols fins la pista de la cantera amb la idea de fer via fins el "sacacorchos", però quina ha sigut la sorpresa en saber que en Kiler no havia fet mai el corriol ziga-zaga de la Cabrilenca, dons això no pot ser, i al crit de "FOT-LI POU" ens hi hem llençat de cap.

No cal dir que l'hi ha agradat força i no es per menys, val molt la pena, tant de baixada com avui, com de pujada com hem fet altres cops.

Ja som al "sacacorchos", però passem d'ell i anem directes a fer els corriols que van paral.lels a la pista i ens acosten a Sant Carles. Aquí hem hagut de fer la primera aturada, en Kike no ens segueix com es habitual, algo l'hi passa, i es que pobret te mal de panxa i ens demana fer cinc minuts de descans. La floreta s'ha tret el casc i les ulleres , s'ha estirat mig mort al terra i ens ha obsequiat amb un concert impressionant de pets, que algún m'ha fet mal fins i tot a mi...........LA MARE DEL TANU........

Be, retornem al camí amb el nen ja recuperat, no m'estranya, fins a Sant Carles, i per on sempre baixem a carregar els bidons d'aigua a la font del Breinco, on per cert, es veu que el concert no havia acabat del tot.

A aquest punt, hem variat la ruta de dimarts passat, com que jo no volia tornar pel camí del mig i un cop al Bell Racó volia remuntar fins a Òrrius, no hem pujat a la Torrassa per no acabar amb massa desnivell, hem baixat carretera fins al Canadà-

Ara si, tornem a retrobar la ruta, comencem a pujar el corriol llarg de collons fins que toca aturar-se per segon cop, en Kiler trenca un radi. Mentre l'acaba de treure del tot, ens trobem a un nombrós grup de bikers que esperant a un company ens fan saber el nom del corriol, l'Himalaya. Pos vale, tot i que ens agrada força posar noms a trialeres i corriols, ja està be saber-ne de nous.

Be, al començament no les tenia totes de si trobaria els diversos enllassos que es passen, ja deveu saber que jo tiro de memòria i sols havia passat el dimarts, al final he dubtat en alguna cruïlla però no ens hem perdut i l'hem pogut disfrutar sencer.

Un altre aturada inesperada que ens fa perdre una mica de temps, la roda del darrera de la Ghost del Kiler perd aire, al menys no fa pudor com l'aire que perd el kike.....Infla una mica i seguim.

Llavors ens faltava la traca final, la trialera que ens va enamorar l'altre dia. Dons resulta que avui, algún llepafil, s'ha atrevit a criticarla per massa técnica............QUINS COLLONS!!!!, DOMINGUERUS!!!, no se'ls pot treure a pixar, al final haurem de fer tot  pisteru, com el Pelayo........

Ja som al Bell Racó, i el llepafil nº 1 ens ha de deixar, se li ha fet tard i torna per la riera d'Argentona i camí del mig. Els altres, entre algún que altre amago d'acompanyar al Bachi continuem pel camí que ens ha de portar a Òrrius.

Només començar el tram de pujada forta, un altre aturada, ara es la meva roda la que perd aire, i una estona més endavant la del Kiler altre cop, fins a tres cops més ens aturem fins que pujant la "guapa" ja estem farts i cambiem les camares, cosa ja definitiva, no se perquè no ho hem fet abans...........

No cal dir, que tota la pujada de la "guapa" la resta del "pelotón" anava rondinant, que si estic mort, que si em fant mal les cames que si nosequé.....colla de ploramiques, després m'ho agrairan quant anem aquest estiu a Camprodon.........

Entre pitos i flautes avui no podem ni fer la cervesa, menys mal que no hi era el Racing, sinó ens fot una bronca del quinze i no ve més, se'n va amb els seus "amics".........sobretot per les braves.......

La baixada final per l'interior de la mútua, versió 2'0 i camí habitual fins a casa.

La setmana vinent més...................................

3,39 temps

BY NORRIS

1. Buenos números! buena salida, lástima de la cerveza!

2. Carretera, sense cervessa, he tornat de Vielha i el mon s'ha girat.