dijous, 16 de gener del 2014

OJU PELIGRU! PORC SENGLAR

Ja fa uns 8 anys que surto als vespres força sovint, fent molts corriols i trialeres i mai m'havia creuat tant de prop amb un porc senglar com avui. Es cert que els havia intuït, els havia sentit i fins hi tot un cop prop de la "V" els vaig veure de lluny  i tots els diumenges veiem els rastres que deixen als corriols però mai com avui. La veritat es que no se perquè però m'ha fet il.lusió, mira tú!

Quedem com sempre a les 19,15 al poli el R1 2003 i el Norris i sortim de Premià pel camí del mig direcció a Teià. Pugem la riera a tota castanya, creuem el poble i seguim per la pista fins quasi dalt al Pla de Teià, però girem a la dreta per la pista que puja fins l'encreuament de Can Gurguí.

Decidim seguir per pista, per variar una mica i per exprema les nostres 29's, fins dalt la carena i continuem pujant fins a Sant Mateu. Allà parem a recuperar l'al.lé i fer un riu i baixem per la pista que surt de darrera l'ermita. Es allà, tot baixant i en un pla on ens creua un  porc senglar força gran.
El "bicho" ha passat sense immutar-se gens, segur que ens hem sorprès més nosaltres que ell, només ha faltat que ens fes un "que passa tius" amb la pota. Jo he afluixat, mes que res per veure si venien mes porcs, perquè crec que sempre circulen en grup, però no, anava tot sol.

Continuem tot comentant la jugada i seguim baixant per corriols pre-Vietnam, Vietnam i arribem a la pista, a la Creu de Can Boquet. Continuem per pista ,passem de lar la Roca d'en Toni i un cop dalt de tot, baixem per el corriol de Cal Senyor i pel corriol del tub fins la Creu un altre cop.

Baixem un troç de pista i agafem la trialera del cactus fins Vilassar de Dalt, on ens despedim i cadascun cap a casa seva per on sempre.