dijous, 3 de gener del 2013

1ª SORTIDA DE L'ANY

La primera sortida de l'any ha sigut una nocturna, sortida legal s'enten, perquè de sortides il·legals hi han cada dia i cada dia més i més, tothom s'ha afegit a la il.legalitat........al final haurem de fer sancions de debò!!!!!! AL LORO!!!

Quedem al poli de Premià a las 19,30 en R1 2003, en Quique-72, el Vnessier i en Norris. Principalment, en Manolo havia de venir i ja l'hi tenia preparada una ruta per anar a ensenyar-l'hi la trialera de la puerta verde, però no ha pogut venir i com que hem sortit una mica més tart ja que un personatge ha arribat a les 19,40 dons he decidit a última hora variar la ruta ja que se'ns faria tart.

Sortim de Premià pel camí del mig i pugem per la riera de Teià. No arribem dalt de tot, girem a la dreta fins la pista de Can Gurguí, la seguim fins la "V" que la fem sencera. Un cop a la pista pugem fins la Creu de Can Boquet i seguim pel corriol del tub fins a Cal Senyor.

Ens dirigim a fer el corriol de Cal Senyor i just abans de començar ens creuem amb dos bikers que es queden enlluernats pels dos potents focs que duu en R1...........dons sort han tingut que en Vnessier no duia els seus potentísims llums de Cal Xino de 1800 lummens a tota potencia que si no!!!!!! mentrestant, en Quique portava una llinterneta de fireta que fia riure jajajajaja ha patit bastant, encara que no ho reconeixi el paio!!!!!!!!

Be, un cop remuntat aquest correu girem per la pista i decideixo baixar per on quasi mai baixem, per la pista que surt de la Roca d'en Toni fins a darrera del camp de futbol de Cabrils, aquella que es plena de pedres.
De nit es maca, es tècnica i escepta l'ìnici que hi han moltes pedres, després hi ha un caminet molt xulo. No baixem fins avall de tot i agafem la pista que surt a la dreta i que s'ajunta amb la pared seca.

Ens hem aturat una estona, que en R1 feia temps que no es fumava una cigarreta......que cabronnnnnn!!!! i he volgut inflar la put.....roda del davant que anava fluja i fent "llantassos" a cada sot i se m'ha trencat el "pitorru" de la bici eh!!! malpensats..... apa dons, a posar una càmera per arribar a caseta......

Baixem pels corriols paral.lels a la pista i pel camí de sempre fins a Premià.....

Feia una mica de fret, però com que anabem preparats s'ha soportat prou be......La setmana vinent un altre....

1,42 temps

BY NORRIS

1. Muchas gracias norris por haberme preparado la ruta, lamento mucho no haber podido asistir
    . me sabe muy mal :( y de nuevo muy agradecido. espero estar en alguna proxima. un abrazo. manolo