diumenge, 16 de gener del 2011

TRIALERAS DE BADALONA

Avui el GPS-HUMANO, alias Kiler-Bike, ens tenia preparada una ruta poc habitual, i es que quasi mai enfilem direcció cap a Badalona. A las 8 del matí al poli de Premià de Mar, ens hem trobat el Kiler, el Adolfo-ktm i el N
orris, els altres o amb els nens o amb la grip han causat baixa.
Allà ens hem trobat al Biker-Teià, que ara feia una mica de temp que no el veiem, ens hem saludat, i hem compartit xerradeta mentre venien els companys d'un i de l'altre, podeu seguir la seva crónioca al seu blog "el mon d'en Yari".

La
ruta ha començat pel camí del mig amb la companyia dels Voltors de Premià, tots uniformats amb casc inclós, fins la riera de Teià on Ells han seguit cap amunt i nosaltres hem continuat pel camí del mig fins a Teià, primer i fins Alella després. Un cop a Alella pujem per la riera fins al final del poble on girem a la esquerra per anar a buscar un camí que s'enfila fins el gr 92.

Continuem
pel gr 92 fins a 9 pins, llavors pujem fins la torre del vigia de Mongat pel camí de les zetas, com mola aquest camí, vas pujant i vas fent curvas i veus els altres bikers com van pujant. Deu ni do el final com s'enfila, m'han pujat les pulsasions a 180, qualsevol dia d'aquests hem sortirà el cor per la boca.....
Aquí ha començat lo guapo de debó, tot baixant per la pista, en Kiler, enm mig d'una corva ha vist un caminet que sortia a la dreta i no s'ho ha pensat gens ni mica el tio, i ha resultat ser una trialera curteta pero molt guapa, amb un tallat, q
ue m'ha fet posar la bici quasi en vertical, uffff no vegis l'adrenalina, el Adolfo també la baixada, pero el Kiler, potser perque anava el primer no ha gosat....i l'hi ha quedat l'espineta, potser el proper dia!!!!

Bé, d
esprés de contemplar la boira que hi habia a Badalona, de creuar-nos amb infinitat de bikers, uns d'ells eren els del BTT BADALONA, que crec que asvui anaven al Castell de Burriac, uns venen al nostre jardí i els altres anem al d'ells...i de fer les pujadetes durillas que hi ha hem arribat a la torre del vigia de Badalona.

Hem menjat barretes, i buscabem la trialera que un biker Badaloní que vem trobar en Adolf i Jo ens va recomanar i que sortia, deia, d'aquesta torre vigia.
Finalment l'hem trobat, i ha valgut la pena, es una trialera que comença una mica ampla, pero que a mida que vas baixant es va tancant fins a convertir-se en un corriol força macu i divertit, ja que es fà ràpid i es força net. Hi han algunas cruilles, el que fà que ja tenim l'excusa per tornar. El que hem agafat nosaltres ens ha dut a la Urbanització Vallensana, desde on hem pujat fins el seminari. Desde allà hem tornat pel mateix camí, passant per nou pins, Alella parc i fins a Can Raspall, on hem enfilat la trialera aquella tant guapa de las casas fins a Alella. A El Masnou cervecetes d
e germanor i camí del mig fins a Premià.
38 kms.
3.11 temps
1100 mtas desnivell

PD. Hem d'anar més sovint cap a Badalona que hi han infinitat de corriols que no coneixem....

A continuació, les novetats de la bici de l'Adolfo-ktm.........SIN COMENTARIOS

1. Me encanta leer las cronicas, cualquier día de estos que tenga din€ro, hacemos una peli con tus guiones.

2. Para el papel de humorista ya tenemos al Adolfo, que seguro que lo borda jejeje

Haber si te vienes a dar una vuelta por el monte!!

3. He estado fuera, luego he tenído un poco de curro los domingos.. ya sabes, como no tengo días ha de ser en domingo. Y lo pero, tengo una rodilla que parece de otro. Me duele al caminar, después de unos días de tranqui, vuelvo a intentar moverme un poco, y crack's.