diumenge, 2 de gener del 2011

SORTIDA FAIRY

Sortida Fairy o sortida los de Villarriba (BTT PREMIÀ DE DALT) i los de Villabajo (CICLOPATAS PREMIÀ DE MAR).

Aquest matí habíam quedat a las 9 del matí al Poli de Premià de Mar i ens hem presentat per fer la primera sortida de l'any el Adolfo-ktm, el Lapiero, el Pelayo, el Kiler-bike i el Norris...pero millor que aquesta part us la narri l'Adolfo amb la seva verborrea habitual, Jo ja seguiré més endavant:

"Bueno, primera salida en BTT del 2011 y chapo, hemos salido Pelayo, Edu, Xavi (correcta!!!) Y este Toni a y yo Adolfo... Alguno nos a mostrao los regalos del tio como el Norris y el Lapiero vaya botas guapas y la potencia blanca ni te cuento, ha! al Killer le han traido unos puñacos.

Hemos salido del poli como siempre y cuando ibamos por delante del Bika Park la Poma estaban los chicos del BTT Premia de Dalt los hemos saludado (Xavi, Bomba, el Sobrao y el Seat pistacho) y se han venido con nosotros para disfrutar del dia en bici, ha sido una ruta muy chula (ya os la contara otro yo solo se que hemos estado en la Roca del Valles) Creo que todos lo hemos pasado chupiguay menos el Norri que se a pasado toda la ruta con ganas de soltar un "tronco"
 KTM 7000 KMS

Pues sí, ya hace poquito mas de tres años que tengo la KTM es de Noviembre del 2007 y hoy a hecho 7000 km los numeros a groso modo me sale:

7000 kms en 3 años, 2333 kms por año.
7000 kms en 37 meses 189 kms por mes.
189 kms por cuatro domingos mes + - 48 kms por salida.

PD. a ver si me cambio el cuenta kilometros pronto."

Adolfo-ktm

Dons aixó, que una vegada al Bike parc, ens hem ajuntat amb els de Villarriba i hem fet una sortideta conjunta. Després de pensar que fer, hem anat com quasi sempre direcció al cementiri de Vilassar de Dalt per pujar per la paret seca, avui estaba molt refredat i ja m'he adonat que las pulsacions del meu pulsometra no serian com las del dijous passat, de seguida m'he enfilat alas 176 pulsacions. Un cop arribats a la Creu de Can Boquet, s'ha decidit d'anar a ensenyar als de Villariba i a alguns de Villabajo la trialera de la Prehistórica, l'Adolfo i Jo ja la vem fer el dijous pero es tant guapa que a mi no m'ha semblat malament.

Au, pujem per la Roca d'en Toni, i direcció a Sant Bertomeu, girem pel corriol de l'esquerra per anar a buscar el corriol del gr 92 i per caminets interiors del Turó de Cellecs hem pogut arribar fins on comença la trialera. L'hem disfrutat un altre vegada els que ja la coneixiem i els altres per primer cop.
Un cop a baix i després de comentar la baixada, que si las arrels, que si las pedres mullades que si aixó que si allò, finalment agafem direcció a la pedra de les Orenetes i a mig camí.........cataplash, s'hem trenca una varilla del "sillin"...me cag........en la pu.............ja m'he quedat sense acabar la ruta....Allà, mentre fem les barretes comentem la jugada del "sillin", no sense algún "cachondeo" d'algun desalmat, ara, qui riu l'últim riu millor eh?? jejeje ja em tocarà enfotrem a mi d'algú un altre dia....GENTUZA
Be, seguim pujant, Jo amb l'intenció de tornar cap a casa i quan arribem a l'alçada d'una trialera i ens aturem per separar-nos, al Kiler se l'hi acut de que avanci el "sillin" i que faci coincidir el tall de la "varilla" amb el suport de la tija......ostia, quina idea més guapa!!!no sols puc seguir la ruta amb Ells sino que s'em planteja de deixar-ho així...a partir d'ara es el Kiler-bike-Mcguiver...

Així que amb el "sillin" arreglat, hem anat fent via per trialeras i corriols fins la Roca del Valles, on hem pogut omplir els bidons d'aigua i de netejar el fang que teniem al cambis de las bicis. Llavors hem anat tornan cap a casa per la pista primer, per un corriol de pujada molt guapo després i finalment per carretera, ja que alguns ja estaban perjudicats fins a Sant Bertomeu. De l'ermita per pista pasant pel camp de tir i baixada per la trialera que surt paral.lela a la paret seca fins al cementiri de Vilassar i d'allà fins el Bike parc on ens hem despedit dels de Villariba i ens hem emplaçat a un altre dia. Els de Villabajo, dons "pa abajo".

3.35 temps

PD. Avui la muntanya estaba espectacular, la pluja d'aquesta nit ha deixat els camins molt divertits i tot era molt verd.....No sabem el que tenim al costat de casa.

1. Jo avui tenia que sortir però a les 8 encara hi havia un dia de gossos... a més, també estic encostipat (com gairebé tothom i encara m'ha fet més pal).

Bona ruta us heu marcat.

Ratifico lo del "no sabem elq ue tenim al costat de casa". La nostra serra és impressionant, sempre que ve algun amic que no és d'aquì i el porto per les pistes i corriols acaben al.lucinats.

2. Si senyor a mi també em passa aixó de quan porto algú a sortir per la nostra serralada es queda al.lucinat, i es que a la que surts d'aquí, tot son pedres!!!