dimarts, 2 de novembre del 2010

MÉS NOCTURNAS

--------------------------------------------------------------------------------
Sortida nocturna tradicional, es a dir que, degut a diferents qüestions, no ens ha quedat una altre que fer un recorregut supertradicional.




Avui hem sortit el Kiler-Bike i el Norris, hem quedat com sempre devant del poli a las 19,15, pero hem sortit molt més tard ja que el Kiler he tingut complicacions d'última hora. Voliem pujar per Teià per anar a fer una trialera que l'últim dia que la vem fer era plena d'arbres i va ser com una tortura xina i que al Kiler l'hi habian dit que ja era neta dels arbres caiguts, pero com s'ens habia fet tard, ho hem modificat sobre la marxa.Hem anat tirant cap a Teià per el Camí del mig, riera de Teià i més problemas, ara mecànics. Desde la sortida pels Cingles de Bertí, per culpa de las pedres i el meu cap, que soc una mica animal, la Rush va patir uns serie d'avaries. La primera, em va fer portar la bici al mecànic, i es que la roda de darrera va quedar com un buit, més encara quant vaig intentar d'adressar-la Jo mateix, i la rodeta del cambi partida en dos. La segona que el cambi el tenia fet una caca i em saltaban els pinyons. Dons aixó, a Teià em hagut d'aturar-nos i amb el tornavis i la destressa del Kiler hem pogut arreglar-ho.



Seguim, ara si, tardísim, pujant fins la cornisa, a dalt, girem a la dreta i anem a buscar la font de Can Gurgui per fer la trialera de la V, pujadeta fins la Creu de Can Boquet i baixem depressa, primer per la pista per enllaçar amb la trialera de la dreta, primer i per la de la esquerra després, creuem la carretera per el cementiri de Vilassar de Dalt els pins i arribem a Premià de Mar per La Poma.







21 kms
1.39 temps
500 mts desnivell

PD: La foto superior es de un Ciclopata Pionero, que poco a poco va volviendo a su habitat natural.....OLE OLE Y OLE

2 comentaris:

  1. Bones!

    Sóc de Premià de tota la vida però ara visc a Montgat. He trobat el vostre blog a foromtb.

    Veig que compartim moltes rutes, us afegeixo a contactes al blog!

    Salut i pedals!

    www.bicimontgat.com

    ResponElimina
  2. Molt bé, a veure si coincidim algún dia i fem una ruta junts......jo tamné us afegeixo....

    Sort.

    ResponElimina