dimarts, 26 d’octubre del 2010

DE NIT DE NOU

Tornem a sortir al vespre, com quasi cada dimarts quant podem fer-ho. Aquest dimarts, erem el Kiler-Bike i el Norris, com quasi sempre, pero a mes a mes s'ha afegit un amic del Kiler, l'Enrique.
Hem quedat a las 7 a la cruilla del camí del mig amb la riereta de Premià, i hem pujat direcció a Vilassar de Dalt per agafar la trialera del cactus de pujada. El primer tram de la trialera es fà força bé, només hem de posar peu a terra just abasn del tobogan, desprès es puja fent esses fins que al final hi ha el "repechon de la muette" que fem a peu. Arribem a la pista i seguim fins la Creu de Can Boquet, Roca d'en Toni, Camp de Tir, on girem a la dreta, allà on hi ha una cadena per fer un corriol curt pero força macu, sobretot de nit.
Tornem a la pista on deseguida girma a l'esquerra per fer la trialera tant maca de la casa abandonada. El primer tram de baixada es guapo de collons i després del tobogan, a la cruilla de més endavant decidim sortir a la pista per enfilar cap a la mútua, on baixem per la pista interior fins a la carretera de la mútua. Arribem a Cabrils i seguim fins Vilassar de Dalt per devant del camp de futbol, girem a l'esquerra per la riera i arribem al camí del mig, allà ens despedim del Enrique tot convocan-nos pel proper dimarts que puguem, i el Kiler i Jo seguim fins Premià passant per devant la Illa Fantasia.

1.40 temps

PD: Típica sortida nocturna, trialera de pujada, trialera de baixada i cap a casa......que macu tú!!!!!