dissabte, 9 d’octubre del 2010

NOCTURNITAT I "ALEVOSIA"

--------------------------------------------------------------------------------
Desde la Transmaresme que, per diferents motius, no había pogut agafar la BTT, i tenia un "mono" de nasos. El dilluns següent a la Transmaresme, vaig marxar de viatge, per motius de feina, a l'altre punta del mon, i no vaig tornar fins el diumenge següent al migdia, a més de portar un constipat del "copon". Dimarts passat, amb moltes ganes de agafar la bici, els meus companys habituals d'entre setmana, no podian sortir, i el dijous, després de quedar amb Ells, finalment, no vaig poder sortir degut a una migranya emprenyadora. O sigui que ahir divendres a la tarda, no vaig poder estar-me de sortir a pedalar, i més veient la previsió del temps que ens espera aquest pont del Pilar, pluja tots els dias. Dons així, truco a l'únic que crec que em pot acompanyar un divendres a la tarda, el R1 2003, i quedo amb Ell a las 19 hores a Cabrils.

Desideixo sortir abans tot sol i surto de casa passades las 17,30. Passo per L'Illa Fantasia direcció al cementiri de Vilassar de Dalt per pujar per la pared seca. Deu ni do, pujo a bon ritme, tot i que fà 10 dies que no agafo la bici, trenco, a mig camí pel trencvant de la dreta i arribo a la Roca d'en Toni on segueixo per pista direcció a la Mútua. Allà arribo, miro el rellotge i encara es dora, així que segueixo una mica endavant i giro a la dreta on hi ha la cadena per anar a buscar la trialera de la Cabrilenca, pero no l'agafo i segueixo pujant fins arribar a un corriol que agafo i que em deixa on hi ha un mirador que veus Cabrils, Cabrera i el Castell de Burriac, tot enboirat....molt macu tú. Baixo per camins i corriols fins el cementiri de Cabrils, traveso el poble i m'aturo devant del Tribike a esperar al R1.

Son las 19 hores i trobo el company que es sorprent de saber que ja porto una volteta. Pujem tot parlant, ja que feia mols dies que no ens veiem, per la Mútua, fins que en arribar a dalt, decidim baixar per la pista, primer i trialera després que hi ha tot girant desde la mútua a la dreta i agafanr el trencant de l'esquerra que hi ha una cadena. A migja baixada ja tinc que encendre les llums, ja que es comença a fer fosc. Baixem depressa, tot i que hi ha troços que estan bastant malament degut les pluges. Arribem a baix i seguim fins que arribem a la trialera que coneixem per la guapa, allà on baix apendre a volar, i la pujem. La pujo a bon ritme, i es que de nit, pujatr pel mig del bosc, em motiva bastant, la veritat. arribem a la pista acompanyats pel soroll del pulsometre del R1, que li deia" prou tio"... i decidim seguir per pista per anar a buscar la trialera dels cactus que agafem desde dalt de tot. Baixem fins Vilassar de Dalt on ens separem. Jo continuo per la Poma fins a Premià de Mar, on arribo satisfet i no gaire cansat.

33 kms
2.50 temps
1020 mts desnivell

PD. Cada vegada m'agrada més sortir de nit amb les llums......."la noche me confunde"

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada