diumenge, 28 de novembre del 2010

CORRIOLS DE CÈLLECS

Avui ens ha sortit una volteta força maca amb la btt i es que quan descubreixes nous corriols ja t'en vas cap a casa amb una satisfacció gran.
Com que fà fred i hi ha algun fredolic al grup, hem quedat a les 9 del matí enlloc de quedar a les 8 com sempre. La veritat es que a les 9 el dia ja s'ha aixexat una mica i no fa tant de viruji com a les 8.
Dons avui erem el Adolfo-ktm, el Kiler-bike i el Norris, que el Pelayo està fotut de las trompadas que es va fotre la setmana pasada, "QUE TE MEJORES PELI".
Al kiler, se l'hi ha acudit pujar per la pista de "Los locos", que es com la coneixen els Tiralee i es la pista que surt de Vilassar de Dalt i arriba fins la Creu de Can Boquet. Sortim del Poli de Premià direcció a la Poma, i pujem per els caminets i per una urbanització fins enllaçar la pista de "Los locos", arribem a la Creu i girem direcció a la Roca d'en Toni i seguim direcció a Sant Bertomeu on girem a l'esquerra per anar a buscar el corriol del gr. Allà comencem a enllaçar trialeras i corriols amb l'intenció d'anar a fer un corriol que fà molt de temps que voliem fer i que comença just desprès de las rocas que hi han al dolmen de les orenetas.
Just al punt més alt de la ruta, he comentat que hi habia una trialera que es va fer en una Trinxacadenas que només habiam fet el Adolf i Jo i que podruiem fer-la abans. Lo guapo ha començat llavors, ja que just al costat d'aquesta començava un corriol nou molt guapo i que ja ens hem donat compta de que era d'alguna cursa feta feia poc.
Corriol llarg i molt macu, amb una mica de tot, unas parts ràpidas, unas parts tècnicas fins que arribas a la Urbanització, i allà hem anat fins la roca de las Orenetas on hem fet la barreta. Hem pujat per la trialera del Dolmen, fins que hem vist un desvio i per allà que hem anat, i ens hem donat compta que era el corriol que voliem fer desde un principi. Hi habian molts bikers, i hem pogut saber que estaban seguint el trac de la última Prehistòrica.
Un cop a Sant Bertomeu hem seguit la pista de tornada passant per la Roca d'en Toni i hem baixat per la pista de la font d'en Dirol i per acabar la trialera fins a Vilassar de aDalt on hem anat a fer la cerveceta al parc de Can Rafart.

2.32 temps

PD: Com mola aixó de fer trialeras o corriols nous, si cada setmana en tinguessim de nous seria la reostia!!!