diumenge, 13 de juny del 2010

13/juny/2010 EL CICLOPATA SOLITARIO

--------------------------------------------------------------------------------

Dons aixó mateix, avui m'he trobat tot sol allà al Poliesportiu de Premià. Si senyors si, avui M'HAN DEIXAT PENJAT aquests Ciclopatas de pacotilla......MIRA QUE ES DE SER INUTILES EH!


Be dons com era tot sol, he decidit anar a rodar una mica, que aixó de fer trialeras solet, no m'agrada gaira, no fos cas que em fotes de llorus, i hagues de trucar la dona que em vingues a buscar, al mig de la muntanya. Ara feia molt de temps que no sortia sol i he decidit fer una ruta que feia quan ho feia.


He pujat per la riera de Teià, fins al GR 92, allà he anat direcció cap a Font de Seda, he creuat la carretera i he anat seguint el GR, pero no he agafat el camí que sempre agafem fins a Nou pins, sino que, després de la cadena de la urbanització de Alella Park, he girat a la dreta, perque he pensat que el camí era menys caluros, ja que es mes tupit. Llavors he seguit aquest camí fins que, allà on es la trialera que nosaltres coneixem con la entrada al infern, he seguit per pista fins a una urbanització, que no se com es diu, pero que està al costat de Sta Maria de Martorelles, la feina ha estat meva per trobar el camí de sortida de la urbanització, pero al final he trobat un camí que m'ha dut fins al poble.


Després cap a Can Girona, on he menjat la barreta, i caminet fins a Vallrromanes, on he repostat aigua i com habia decidit pujar per la pista que porta fins a la Font de Can Gurgui, m'he pres un gel per agafar forces. De Can Gurgui trialera de la Uve, Creu de Can Boquet i trialera dels cactus fins a Vilassar de Dalt i cap a casa.


37 kms

3 hores

1190 mts desnivell


PD: MES VAL ANAR SOL QUE MAL ACOMPANYAT



Pero espero que el proper diumenge algú s'animi i m'acompanyi...

3 comentaris: