dimarts, 20 de desembre del 2011

PALABRA DE NORRIS

Al final he complert la meva paraula, ja venia avisant feia temps de que calaria foc a las 29's que s'han agenciat el Racing i el R1, perquè ja estava fins els collons de veure com han passat de anar darrera el grup a anar al davant de tot i fent suar la cansalada als altres mortals per seguir el seu ritme....dons això, aprofitant que avui érem els tres sols, no he pogut més i quant hem acabat els hi he calat foc....aprendre pel cul!!!

la prova

Tot això era al final, però tot a començat a les 19,15 al poli de Premià, el R1 2003 (amb passe pernocta de la dona), el Racing-Bcn (amb les costelles masegades) i el Norris hem sortit direcció a Teià pel camí del mig. Un cop allà pugem per la riera fins just abans d'arribar al gr que hem girat a la dreta agafant la pista que s'acaba just a on hi ha la cruïlla de Can Gurgui. Seguim per pista de pujada fins a on girem a l'esquerra cap a Sant Mateu, allà en Racing decideix seguir per pista que no es qüestió de forçar, ja que es el primer dia que puja a la bici després de la trompada del dia del Tibidabo, ens despedim fins el dissabte i el R1 i Jo seguim, arribem a San Mateu i baixem per darrera de l'ermita fins la font.
Un cop a la pista agafem un corriol de baixada i enllacem per el Vietnam fins que arribem a la Creu de Can Boquet. Com que encara no era massa tard, seguim per la trialera del "tubo" fins a Can Senyor. Pugem i llavors, sempre per la pista del gr fins que arribem a la mútua i baixem a Cabrils per l'interior de la mútua.
A Cabrils ens despedim i Jo torno a Premià pel camí de sempre passant per la Poma.