diumenge, 18 de desembre del 2011

CAMPIONS DEL MON.........CICLOPATA

El partit d'aquest matí tenia dues parts molt diferenciades y les de les dues hem sortit victoriosos, ara us explico com ha anat.

1ª Part: SORTIDA CICLOPATA

Com sempre a les 8 del matí al Poli de Premià de Mar, lloc de trobada habitual Ciclopata i amb un fred de colló de micu anem arribant els Campions Ciclopatas, el Adolfo-KTM i el Norris..........fi, els altres, un de dinar familiar a Girona, l'altre condescendent de l'ultima trompada, l'altre que viu al quinto pino, l'altre amb la marató de tv3, l'altre treballant de nit i dormint de dia, l'altre enamorat i deixant això de matinar els diumenges, i així fins a tots els altres Ciclopatas de pa sucat amb oli....quins nassos, per això que l'Adolfo i Jo som els Campions Ciclopatas.

"Buenu", com  que fot rasca i no vindrà ningú mes, decidim sortir a gaudir de la bici i a patir amb el viruji que fot. Sortim de Premià cap a Cambrils i pugem per l'interior de la mútua on trobem un mini-corriol macu per que si. Arribem al gr i girem a la esquerra, seguim el gr fins a arribar a l'inici de la trialera de La bruja de Blair, baixem fins a enllaçar-la amb la "guapa", que la baixem a tota pastilla ja que el terreny així ho demana. Un cop a la pista decidim anar cap la dreta direcció a Cal Mañana on l'altre dia vaig veure una possible trialera nova que no coneixem. Arribem i després d'alguns dubtes l'Adolfo decideix baixar i resulta que si la volem tornar a fer, haurem d'anar amb una motoserra a netejar el camí ja que es troba tancat tancat. No deu d'haber passat per aquest camí ni Cristo des de fa mil anys per lo menys. Tornem enrrera fins la pista, ja l'hi direm al Xavi dels del BTT Premià de Dalt que quant tingui temps passi amb la serreta a fer camí, jijiji....

Llavors seguim la pista cap a Òrrius i pugem per pista fins el "xarco" i agafem la trialera de la"puerta verde" versió 2.0. "No veas" com està la puta trialera, entre las motos i les pluges han deixat el terreny fet una merda, hi ha cada forat i cada "socabon" per cagar-si, però encara queden troços on es disfruta bastant. Un cop a baix de tot, ens hem adonat que a aquella zona fot una rasca del cagar, no se quina temperatura teníem, però els camps eren glaçats, i ja eren les 10 passades.

Per pistes, urbanitzacions i un a trialera final, hem arribat a Vallromanes, amb els dits dels peus una mica congelats però contents, i ara pujada de nou al gr per la trialera de Vallromanes on hem arribat de seguida i gr cap a Sant Mateu per baixar per la trialera de Teià. Un cop al poble pel camí del mig fins a Premià on ens esperava el descans.

3 hores

2ª Part: SANTOS FC 0 FC BARCELONA 4

Comença la segona part, i ja som tres els Ciclopatas. A la petanca de Vilassar de Dalt el Adolfo-ktm, el Norris i el Racing-BCN que ens hem ajuntat per gaudir d'un bon esmorzar (bocatas de salsitxes, cervecetes i "carajillos") i del immens partit del Barça. Tot a començat amb els bocates quant el Messi ha fotut el primer, després hem acabat els bocates i de seguida el segon, ara el Xavi, amb el primer "carajillu" ha arribat el tercer, Cesc i amb el segon "carajillu" l'ultim gol del Barça, ara un altre cop el megacrack del mil.leni, el Messi.
Un cop ha acabat el partit hem anat a al.lucinar amb la limusina que s'ha comprat el Racing i cadascú a casa, emocionats amb el gran dia viscut....