diumenge, 12 de setembre del 2010

BTT PREMIÀ DE DALT

BTT PREMIÀ DE DALT o "SI LO SÉ NO SALGO HOY", aquests dos títols podria haver posat avui, ja que ha sigut una sortida MOLT accidentada, peró he preferit posar el nom dels companys del BTT Premià de Dalt.

Aquest matí només havia quedat amb el Kiler, els dames no han pogut sortir avui, així aquest matí al Poli érem el Kiler-Bike i el Norris, i hem decidit fer una volteta pels voltants de La Roca del Vallés. Hem enfilat cap al Bike Park de la Poma on ens hem trobat als del BTT Premià de Dalt, i hem decidit sortir a pedalar amb Ells.

Mira que macu tu, anava a ser una sortideta en parelleta i al final ens hem ajuntat dos Ciclopatas i cinc de Premià de Dalt. Hem anat cap al poble i primer contratemps del dia, em perd aire la roda del darrera, crec que es per el "pitorru", la primera vegada intento inflarla, però més endavant decideixo posar-hi una càmera. Pugem per la pared seca i de seguida me n'adono que avui no es el meu dia, no podia arrossegar la bici, semblava que pesava 30 kgs. Hem passat per la Creu de Can Boquet, la Roca d'en Toni i direcció a Sant Bartomeu per girar a l'esquerra per anar a fer el corriol del GR 92 fins l'ermita. Allà fem direcció cap a la trialera de l'oreneta, que sembla que també li diuen la Batedora.
Fins el dolmen, cap problema, baixant el troç de las rocas sona el mòbil, i no se si es per això o per que avui no anava fi, primera trompada del dia, una pedra que es mou i apa a sortir per las orellas, sort que hi havia un arbre i m'he abraçat a ell per no caure. Resultat, unes esgarrapades al braç dret i poca cosa més. La resta de trialera cap problema fins al final. Quan arribo al final, miro qui ha trucat, i era el Pelayo, que estava a Òrrius i preguntava on quedàvem per seguir amb nosaltres. Quedem a mig camí de la trialera que baixa fins la Roca.

Un cop a baix de la trialera de l'oreneta, ens hem trobat al Biker-Teià, que anava amb dos companys direcció a la Torrassa del Moro, tot preparant la propera Selènica, per cert, no deixeu de veure el seu nou blog, "el mon d'en yari", on segur que hi penja una crònica.

Tot esperant al Pelayo, ens em despedit del Biker-Teià i, un cop ha arribat amb aigua per algú que no en tenia, hem baixat per la trialera. Allà, tercer contratemps, m'he fotut un cop de cap amb un arbre que travessava el camí, que m'ha deixat estabornit una estona, collons de nevades!!!! D'allà, travessem la carretera de La Roca a Òrrius i seguim per corriols fins a trobar la pista que puja de La Roca. L'hem pujat com hem pogut, alguns mes de pressa que d'altres, fins que.......per fer el CAPULLIN, quart contratemps, una altre gardela, aquesta guapa guapa guapa. he volgut fer un dual al Kiler i a un del Premià de Dalt, tot passant per una drecera, i al sortir al camí just davant d'Ells, m'ha relliscat la roda del davant i apa... de morrus a terra, resultat, una sangada de por al genoll, on després de la dutxa, m'he adonat que em falta un troç de carn!!! un altre dia ja aniré a veure si el trobo.

Creuem la carretera i agafem la pista passant per Sant Bartomeu, Roca d'en Toni, Creu de Can Boquet, i direcció cap a Sant Mateu, on arribem i reposem aigua. Allà pugem el coll i baixem fins la pista, on els companys ens ensenyam una trialera nova que baixa fins Premià de Dalt. Ostia quina trialera nanos, es força maca, però com es molt verge, hi ha molts llocs no ciclables i d'altres de perillosos. Cinquè contratemps, en un saltet que hi havia, intentant posar la cala en una posició forçada, rampa de colló de mico al bíceps de la cama dreta, collons quin mal!!! si es que avui m'ha passat de tot!!!

Bé finalment, hem pogut arribar sencers a Premià de Dalt, on hem fet unes fotos i ens hem despedit.

3.04 temps

PD: Ara feia molt de temps que no queia de la bici, espero que hagi caigut avui per tot l'any. Els del BTT PREMIÀ DE DALT, uns cracks, bona gent i bons bikers, espero trobals en més sortides.

Aquí us deixo la sortida del Pelayo, meitat en solitari i meitat amb nosaltres.

"hoy algunos han salido a las 8 de la mañana con los bbt premia de dalt, norris y killer, yo me he unido a ellos cerca de la roca del valles ya que queria dormir un poco mas... las caidas y demas percances tipicos de salir mucha gente han estado al orden del dia. pero al final no ha estado mal el tema.ha salido por mi parte esto"

38.77 km
2.47.18 tiempo
1379 mts desnivel

1. Carai!!!!que dir del teu dia...a nacido una estrella...
    Espero que estiguis bé. Records per tots.

2. tindràs que fer-te una assegurança especial... espero que després de tants contratemps et trobis bé.....jo avui 20km en pla per anar fent cames....

Ens veiem...

3. Xavi más que una crónica parece una peli de aventuras, o más bien desventuras...
    Espero que te encuentres bien.

4. JA JA JA, ESTOY BIEN, SOLO UN POCO DE CHAPA Y PINTURA Y LISTO.