dimarts, 16 d’abril del 2013

Corriols de tarda

Un altre tarda betetera per disfrutar de la muntanya i la temperatura primaveral o estiuenca que tenim aquests últims dies, a més amb la llum del dia, practicament tota la ruta.

Quedem a la rotonda del camp de futbol de Vilassar de Dalt el R1 i el Norris a las 7,30. Pujo des de Premià pel camí del mig a tot drap, sort que porto una barreta perquè m'ha agafat una pàjara pujant cap el cementiri de Cabrils que deu ni do, entre que he dinat poc, la calor que fa, anava massa abrigat, i la canya que he fotut..........quin drama!!! m'ha passat depressa, a mitja pujada de pared seca ja em trobava força be.

Arribem a la Creu de Can Boquet i agafem el Vietnam de pujada, haviat però, girem a la dreta per un enllaç que hi ha cap la "V", on hem de posar el peu a terra ja que es difícil de baixar muntat i no caure.

Un cop a la "V", la seguim sencera de pujada fins a l'ultim troç que agafem una petita variant a la dreta, res de l'altre mon, però "buenu", per variar. Sortim a la pista i irem a la dreta tot buscant un corriol d'enllaç que vem fer un dia de pujada i que ens ha de dur just a l'entrada del corriol que enllaça amb la de les fonts de St, Joaquím i Sta Anna.

Baixem a tot drap, però no fem la de les fonts, seguim recta fins la pista que remuntem fins a Can Gurguí. Deu ni do quines rampes que hi han a aquesta pista, ens fan suar de valent. Llavors fem via per la dreta per anar a buscar la del ovni que fem en la versió 2.0 i sortim al Pla de Teià.

Ja es fa tard i decidim baixar per la de la moto ja que el diumenge passat no vem poder disfrutar com sempre degut a una caminada popular. La baixem, en versió 2.0 també fins a la riera de Teià.

Riera i camí del mig ens porten de tornada a Premià, ens despedim fins un altre i el R1 que torna a Cabrils.