diumenge, 6 de març del 2011

GPS HUMANO millor que GPS del DECARTON

Avui si, avui el Kiler s'ha deixat de punyetes i ha sortit una bona sortideta. I es que les dues últimes sortides, el Kiler ens habia guiat amb el GPS del Decarton, i la veritat, varem acabar fins el "gorru". Per fí s'ha decidit a fer servir l'altre GPS, el que porta de serie dins el seu cap, i "no veas" com cambia "l'asuntu". Per alguna cosa l'anomenem el GPS humano.
Comencem desde l'inici. Avui al matí, erem, el Adolfo-ktm, el Kiler-bike, el Pelayo, el Racingbcn i el Norris, ah i s'ha acostat el Lince-35 a saludar i a acompanyar-nos una mica, a veure si agafa la forma.
Bé com us deia, el Kiler s'ha deixat de rumanços i tot i que portaba el GPS del decarton, no l'ha fet servir. Ens habia preparat una ruta anunciada entre setmana al foromtb que prometia bastant. Comencem anar tirant cap a Cabrils per pujar per la pared seca, pero a las zetas de Vilassar, el Racing, per no perdre el costum que trenca la cadena, apa, el Adolfo que l'hi fot un cop de mà, a la cadena malpensats, i seguim pujant. Just abans de començar a pujar de debó, el Lince que es despedeix, i quedem a les 12 a Can Rafart a fer las birras. Pujada per la pared seca, i ens recordem que avui hi ha la Transmaresme amb el Roberto Heras, seguim pujant per gr i escoltem que els primers de la cursa ja arriban, decidim tirar una mica i a la cruilla esperar per veure els primers. No hem tingut temps, ens ha passat el Roberto Heras com una exal.lació tot mastegant xiclet el tiu....quins collons!!
Res, dons no ens hem aturat, hem enfilat cap a Sant Bertomeu tot fent via per la pista. Un cop creuada la carretera hem baixat per la trialera tant maca i tant llarga on un servidor ha maxacat al Adolf primer i al Peli després, i es que pujant tot el que vulguis, ara baixant, no aguanten la presió jajajajajaja.
Sembla que el Racing ha patit dues croquetes, res d'important, com que va l'ultim dons no ens podem enfotrens gaire d'Ell, l'haurem de dixar passar devant el proper dia..jeje.
Un cop al final, es on el Kiler ens ha obsequiat amb una serie de corriols i trialeras plenes de fang i poc conegudes per nosaltres fins la carretera de Mataró a La Roca, molt a prop de la benzinera.
Cap a Santa Agnés de Malanyanes ens hem dirigit per carretera on hem fet les barretes i hem escoltat els coneixaments del Pelayo en components de "carbonu" barats i de poc pes, tota una eminència el "paiu".
Després pujadeta fins a arribar a la urbanització de Sant Carles on hem fet unes trialeres molt maques, aquí es on el Racing torna a trencar la cadena, més val que porti la bici al taller, que sino a la Portals arribarà l'endemà. Un cop reparada la cadeneta hem seguit fins anar a buscar la trialera de la Prehistòrica. Aquesta vegada s'ens ha fet curta, serà que ja coneixem moltes més i de més guapes. Un cop a baix ens hem fet la foto i hem pujat fins el Jabalí de oro.

Llavors pugem pel "sacacorchos" i agafem el corriol paral.lel a la pista de Parpers, i pugem fins a Sant Bertomeu pel Gr, tot i haber de pujar un tram caminant. De Sant Bertomeu fins la Roca d'en Toni i baixadeta per la trialera de la granota, primer i per la trialera del cactus després. Hem anat a Can Rafart on ens hem trobat el Lince que ens esperaba per fer la cerveceta.
Total, ni GPS ni ostias, la memòria humana es molt millor, sobretot si es la del Kiler, que si es la del Adolfo.....que Deu ens agafi confesats!!!

45 kms 41,52 km
3.37 temps 3:39:11
1100 mts desnivell +893,0 / -952,3

PD: Cada setmana anem fents més kms tot preparant la Portals, la semana vinent tindriem d'arribar als 50...